تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران درآمل

آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم مازندران امروز با حضور نماینده، ولی فقیه دراستان در آمل برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۴۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، در این آیین از بیش از40 خانواده شهید وجانبازمدافع حرم مازندران در مرکز همایش های اریکه آریایی آمل ، تجلیل شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان استانی و خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند ، " آیت اله طبرسی" نماینده ولی فقیه درمازندران با اهدای لوح ، از تک تک خانواده های شهدای مدافع حرم این استان قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران در این آئین گفت : شهدای مدافع حرم برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت (ع) به سوریه اعزام شدند و این دفاع از حرم نیز برای همیشه از سوی این مدافعان واقعی ادامه خواهد داشت.
آیت الله " نورالله طبرسی" افزود: جوانان مدافع حرم ما بدون توجه به مسایل مادی جهانی و با وجود خطر در سوریه به این کشور به صورت داوطلبانه اعزام شدند تا از دین و ولایت دفاع کنند و امروز حقانیت کار این مدافعان برای جهان مشخص شده است.
وی اضافه کرد: همه ما خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می دانیم و خانواده مدافعان حرم نیز برای همیشه مورد احترام مسلمانان جهان هستند.
نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به اینکه همه ملت افتخار، عظمت وایستادگی امروز جمهوری اسلامی را مرهون زحمات خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می دانند، افزود: مازندران رتبه نخست در تقدیم شهدای مدافع حرم در کشور را دارد و دراین میان شهرستان آمل نیز رتبه نخست را دارد.
آیت اله طبرسی افزود: مازندران در تمام دوره های مختلف انقلاب اسلامی به خصوص هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بود و این پیشتازی را در دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیز نشان داده است.
وی اظهار داشت : این استان دارای ظرفیت های زیادی برای دفاع از جمهوری اسلامی و حریم ولایت است و از تمام این ظرفیت ها برای دفاع از حریم کشور و ولایت استفاده می کند.
نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری از برگزاری همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم نیز قدردانی کرد و گفت که تداوم برگزاری این نوع همایش ها وتکریم ها در امتداد ترویج، تبلیغ وانتقال فرهنگ ایثار وشهادت درجامعه با هدف الگوگیری نسل جوان جامعه است.

یادآور می شود،مازندران با تقدیم حدود 40 شهید مدافع حرم ، بیشترین نقش را در حفاظت از حرم خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها