استاندار زنجان:

مهرانه؛ از شناسنامه های اصلی استان زنجان است

مهرانه؛ از شناسنامه های اصلی استان زنجان است و با افتخار خود را عضو مهرانه می دانم.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۴۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار با هیئت مدیره و مسئولان مهرانه"مهرانه را از خیریه های سرآمد کشور" معرفی کرد و خطاب به دست اندرکاران این مجموعه گفت: روزهای سخت و دشوار را آبرومندانه طی کرده اید، به خودتان افتخار کنید که در مجموعه بزرگی همچون مهرانه فعالیت می کنید.

اسدالله درویش امیری با بیان اینکه دست اندرکاران مهرانه در عرصه خدمت رسانی به مبتلایان به سرطان مراقب اعتبار و اعتماد مردم به این مجموعه باشند، افزود: " با افتخار خود را عضو مهرانه می دانم" .

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه نیز در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته طی یازده سال جهت خدمت رسانی به مبتلایان به سرطان در حوزه درمان افزود: "آموزش و پیشگیری" از حوزه های بسیار مهم مورد توجه مسئولان مهرانه در راستای خدمت به مردم و ارتقا سطح سلامت استان می باشد که تا به امروز گام های بسیار مطلوب و قابل قبولی برداشته شده است.

مهندس اصغر وثوق با اشاره به ورود نخستین محصولات سالم با لوگوی مهرانه به بازار زنجان بر لزوم پیگیری خدمات درمان باکیفیت به مبتلایان به سرطان تاکید کرد و گفت: مهرانه تلاش می کند تا تمامی مبتلایان به سرطان استان زنجان را شناسایی و تحت پوشش قرار دهد.

 

ارسال نظرات