جانشین مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

روز 9 دی پیوند ناگسستنی بین امت و ولایت را محکمتر کرد

9 دی، روز حماسه ‌آفرینی مردم ولایی و عاشورایی و روز نمایش بصیرت مردم ایران است که پیوند ناگسستنی بین امت و ولایت را محکمتر کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۴۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ حماسه مردمی 9دی در زنجان گفت: این برنامه دارای جزئیات مختلفی خواهد بود که حضور یک سخنران تراز اول کشوری، حضور خوانندگان انقلابی و همچنین برنامه های متنوع دیگر را در بر دارد.

حسین محمدی با بیان اینکه 9 دی به عنوان روز پیوند مجدد امت و ولایت محسوب می شود، افزود: حماسه خلق شده در این روز موجب خنثی شدن توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان شد.

وی ظهار داشت: 9 دی، روز حماسه ‌آفرینی مردم ولایی و عاشورایی و روز نمایش بصیرت مردم ایران است که پیوند ناگسستنی بین امت و ولایت را محکمتر کرد.

محمدی از حماسه 9 دی به عنوان روز تجلی بصیرت ایرانیان نام برد و گفت:ناحبه بسیج دانشجویی استان زنجان به منظور گرامیداشت این روز نمایشگاه انقلاب برگزار می کند.

وی از اجرای مسابقات فرهنگی بین دانشجویان خبرداد و اظهار داشت: نشست های بصیرتی نیز در این روز برگزار می شود.

جانشین مسئول ناحیه بسیج دانشجویی  استان زنجان تبیین نقش آمریکا در فتنه سال 1388 و چرایی حصر را از دیگر برنامه های این سازمان عنوان و تصریح کرد: کلیپ عکس شهدای فتنه نیز در فضای مجازی نشر داده می‌شود.

محمدی از چاپ و نشر ویژه نامه 9 دی خبر داد و گفت: اکران فیلم و موضوع مستند در دانشگاه و برگزاری نمایشگاه روز شمار 8 ماه فتنه سبز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 

ارسال نظرات