قائم مقام ستاد اقامه نماز:

پوشش زنده اجلاس نماز و فضای مجازی از طریق نرم افزار نماز رسانه

 قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: علاوه بر رسانه های صدا و سیما، رادیو و رسانه های مکتوب مراسم برای اولین بار از طریق اپلیکیشن نماز رسانه که متعلق به ستاد اقامه نماز است نیز به صورت زنده نمایش داده می شود.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۲۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسعود دریس، قائم مقام ستاد اقامه نماز در حاشیه مراسم جشن عبادت یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر ناحیه دو بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز  با اشاره به برگزاری  بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، اظهار کرد: اجلاس سراسری نماز فردا، سی ام آذرماه با حضور فرهیختگان، نخبگان، دانشمندان، مقامات کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در بحث فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی ظرفیت های بسیاری را در اختیار ما قرار داده است و ما باید با استفاده بهینه از این فضا، محیط مجازی را به میدان توسعه معنویت تبدیل کنیم.

دریس با اشاره به انتخاب عنوان اجلاس نماز در سال جاری گفت: ستاد اقامه نماز با توجه ویژه به مبحث فضای مجازی و همه گیری آن خصوصا در میان نسل جوان تصمیم گرفت که این اجلاس با محوریت نماز و فضای مجازی برگزار شود.

وی یادآور شد: بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه اجلاس ارسال و بیش از پنج هزار محتوا توسط ستاد اقامه نماز برای گروه های سنی مختلف تدارک دیده شده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز با اشاره به پوشش رسانه ای اجلاس نماز، خاطرنشان کرد: علاوه بر رسانه های صدا و سیما، رادیو و رسانه های مکتوب برای نخستین بار از طریق اپلیکیشن نماز رسانه متعلق به ستاد اقامه نماز نیز به صورت زنده نمایش داده می شود.

ارسال نظرات