کارشناس مسائل بین الملل مطرح کرد ؛

اجازه نمی‌دهیم قدس در دامن صهیونیسم گرفتار شود

به همت پایگاه بسیج حضرت ام البنین (س) ، حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) همزمان با حمایت ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده از تعیین قدس به عنوان پایتخت حکومت غاصب و جعلی اسرائیل ،نشستی با موضوعیت قدس با حضور کارشناس مسائل بین الملل در این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۹۲۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت پایگاه بسیج حضرت ام البنین (س) ، حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) همزمان با حمایت ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده از تعیین قدس به عنوان پایتخت حکومت غاصب و جعلی اسرائیل ،نشستی با موضوعیت قدس با حضور کارشناس مسائل بین الملل در این پایگاه برگزار شد.

سرکارخانم مسیبی با اشاره به لزوم ‌هوشیاری مسلمانان در این گونه جریانها با مطرح کردن تفاوت میان مومن و کافر به خصوصیات مسلمان هوشیار و مومن اشاره داشته و خاطر نشان کرد: هیچ گاه دشمنان خدا و دین، دوست ما محسوب نمیشوند، پیروی از جریانهای استکباری و قبول وعده های آنان اشتباه میباشد ،دشمنان دین اسلام هر چند در ظاهر دوست ما باشند اما در عمل همیشه دشمن اسلام هستند. پس با دشمنان دین خدا دوستی نکنید حتی اگر پدران ،فرزندان ،برادران و خویشان شما باشند.

 در این برنامه سرکارخانم مسیبی کارشناس مسائل بین الملل 

در سخنانی با محکومیت انتخاب "قدس" به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: قدس پایتخت فلسطین است و اجازه نمی‌دهیم در دامن صهیونیسم گرفتار شود.

وی بیان کرد: امروز برادران عرب ما مانند سایر اقشار جامعه دست در دست هم برای آزادسازی زمین‌های استعمار شده اسلام یعنی فلسطین به ویژه قدس مقدس که عزت ما است دست به اعتراض زدند.

وی در ادامه گفت : خداوند در قرآن میفرماید« حق مانند جریان آبی است که هر چند قطره قطره و اندک باشد اما پیوسته در حرکت است » چون هدف الهی است و باطل مانند دانه های تسبیح پاره است اهل باطل اهل تفرفه و نفاق هستند به این دلیل که در آن هر کس دنبال اهداف شخصی خویش است چنان کف روی آبی که لاجرم نابود میشود و اما آب در زیر آن همیشه در جریان است. خداوند ایمان را در قلبهای مومنان حک کرده و مومن به وسیله ی روحی از طرف خداوند موید است آنچنان که کافران از شیطان الهام میگیرند.

وی افزود : مشخصه ی حزب الله حقیقی سرخم نکردن و به طمع به دست آوردن متاع دنیوی همدست نشدن با دشمنان خداست انسانهای با ایمانی که وحی رحمانی دریافت میکنند و به مقام رضا و تسلیم رسیده اند ،هم خداوند از آنها راضی است هم آنها از خداوند راضی هستند.

در پایان این مراسم حاضران با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،به لزوم پایداری در برابر جریانهای استکباری تاکید کردند.

 اجازه نمی‌دهیم قدس در دامن صهیونیسم گرفتار شود

خبرنگار بسیجی :آرین

ارسال نظرات
پر بیننده ها