خبرهای داغ:

همایش ملی ادبیات تطبیقی در اهر برگزار شد

به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اولین همایش ملی ادبیات تطبیقی با شرکت صاحب نظران این رشته از اقصی نقاط کشور، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۲۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دبیر علمی این همایش گفت:  90 مقاله از اساتید و پژوهشگران رشته ادبیات فارسی از اقصی نقاط کشور به دبیرخانه همایش کمیته داوران واصل که پس از بررسی و ارزیابی نهایی 73 مقاله مورد تأیید قرار گرفت.

رامین صادقی نژاد افزود: در این همایش با همکاری معاونت پژوهش و گروه ادبیات فارسی محقق شد از مقالات منتخب، دوازده  مقاله به صورت سخنرانی شفاهی و 61 مقاله بصورت پوستر ارائه شد.

وی گفت: برای این همایش از 27 مرکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی مقالات مختلف و متنوع در خصوص موضوعات بین رشته ای همچون تطبیق موضوعاتی در حوزه ادبیات و اخلاق، ادبیات و حقوق ادبیات روانشناسی، ادبیات ورزشی، ادبیات سینما و جامعه شناسی ارسال شده بود که در نوع خود یک کار بدیع و ابتکاری بود.

رامین صادقی نژاد یادآور شد: این همایش برای اولین بار با موضوعات جدید و ابتکاری با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه ازاد اسلامی کشور و پایگاه استناد علوم جهان اسلام(ISC) به مرحله اجرا درآمد که امیدواریم با تداوم این همایش ها بتوانیم گام های عملی در جهت موضوع ادبیات تطبیقی که از دشوارترین و مهجورترین حوزه ها و عرصه های ادبیات فارسی است گاهی عملی برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها