خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

نباید وحدت حوزه و دانشگاه مختص یک هفته باشد

امام جمعه اهر در همایش وحدت حوزه و دانشگاه گفت: نباید وحدت حوزه و دانشگاه در همایش ها خلاصه شود و مختص این هفته باشد.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۳۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده با تأکید بر ایجاد دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه افزود: باید با برنامه ریزی لازم و راه اندازی دبیرخانه راهکارهای عملی در جهت همکاری های مشترک بین دانشگاه و حوزه را فراهم نمائیم.

وی گفت: باید با بهره مندی از نظرات فعالان حوزه و دانشگاه بخصوص عرصه های علمی فرهنگی و دینی بتوانیم گامهای اساسی و پژوهشهای کاربردی و مفید را در جهت تبادل افکار و نظرات این دو قشر فرهیخته فراهم کنیم.

امام جمعه اهر گفت: متأسفانه ما در شناخت موضوعات با مشکل مواجه هستیم و  طلاب و دانشجویان تلاش کنند که در موضوعات اختصاصی، مهم و سخت کار کنند و معمولا دنبال مطالب و موضوعاتی هستند و تحقیق و دسترسی به یافته های این موضوعان آسانتر است.

امام جمعه یادآور شد: انتظار ما این است که با عزم و اراده لازم در موضوعاتی که نیاز جامعه امروزی ما را حوزه دینی و فرهنگی است بیشتر کار کنند و با راهکارهای کارشناسی زمینه را برای بهره مندی قشر پژوهشگر و فرهنگی جامعه فراهم نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر با تأکید بر دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و دینی بر تلاش مضاعف اهالی علم و فرهنگ در جهت ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی تأکید کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا پیش از پیش رهنمودها و منویات معظم له جامه عمل بپوشد.

همایش وحدت حوزه و دانشگاه به همت شورای فرهنگی، حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی و طلاب و دانشجویان در محل این دانشگاه برگزار شد و در پایان از پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها