در آستانه هفته بصیرت برگزار شد:

همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج کوهبنان

همایش مشترک رابطین و شعب نمایندگی ولی فقیه  حوزه های مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان در محل نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج برگزار گردید .
کد خبر: ۸۹۶۵۰۳۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مهدی فقیهی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان با استناد به آیات نورانی قران کریم گفت در جریان جنگ نهروان آقا امیرالمومنین علیه السلام سوگند یاد کرد قسم به خداوندی که دانه را شکافت و آدمی را آفرید مردمی با ما هستند که هنوز خداوند نیاکان آنان را خلق نکرده اما در آخر الزمان می آیند و در هدف ما شریک هستند .
وی تاکید کرد وقتی حضرت ولی عصر (عج) ظهور می کنند برخی افراد را به خاطر شراکت در حادثه کربلا مجازات می کنند زیرا این افراد بر اعمال یزیدیان راضی هستند .
حجت الاسلام فقیهی ادامه داد در زمان مولای متقیان علویان گمراه در حالی که در دو جنگ جمل و صفین در کنار حضرت بودند در قالب خوارج شمشیر به دست در برابر امیر المومنین علیه السلام قرار گرفتند اما در فتنه مارقین شکست خوردند.
 وی گفت دشمن فتنه راه اندازی می کند تا افرادی که در کنار ولایت و امامت هستند در برابر ایشان بایستند لذا شاهد بودیم که در جریان سال 88 عده ای پرچم امام حسین علیه السلام را به آتش کشیدند .
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه  ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ابراز داشت فتنه از قتل بدتر است در قتل یک نفر کشته می شود اما در فتنه بحث براندازی دین در دستور کار قرار دارد .
وی تصریح نمود فتنه با بدی ها و ضررهایی همراه هست اما فوایدی هم در بر دارد چون زمینه نابودی منافقان و بدخواهان را در پی دارد .
حجت الاسلام فقیهی گفت ما باید وابستگی به انقلاب داشته باشیم اگر به افراد وابستگی پیدا کردیم بیچاره می شویم لذا هر کس در کنار ولایت و رهبری قرار گرفت در هر پست و سمتی باشد ما از او حمایت خواهیم کرد.
وی تاکید کرد ما وظیفه داریم در درجه اول خانواده و در درجه بعدی در حد توان دیگران را ترغیب کنیم که در مراسم نهم دی ماه حضوری فعال و گسترده  داشته باشند غایله ای که در پرتو بینش سیاسی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور گسترده مردمی در هم پیچده شد  و خاموش گردید. لازم به ذکر است که در پایان مراسم از رابطین و شعب نمایندگی  برتر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات