خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه:

حضرت عیسی مظهر و پیام آور صلح و برادری است

امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) گفت: آن حضرت مظهر و پیام‌آور صلح و برادری و از معجزات الهی برای هدایت بشر بود.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۱۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد،  افزود: قدرتی که خداوند به عنوان معجزه در اختیار حضرت عیسی (ع) قرار داده بودند، برای هدایت و راهنمایی انسان به سوی کمال و برابری است.
وی ادامه داد: با وجود هدایت های آن حضرت، اکنون برخی از پیروان حضرت عیسی (ع) در نحوه ولادت ایشان که از معجزات الهی بود، با پسر خداوند خواندن آن حضرت ، دچار گمراهی شده اند.
حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به سالروز شهادت آیت الله غفاری اضافه کرد: وی مجاهدی مبارز و از سربازان امام راحل بود که توسط مزدوران رژیم طاغوت به شهادت رسید.
خطیب جمعه مراغه گفت: اکنون نیز شهدای مدافعان حرم از تبار و رهروان مجاهد شهید آیت الله غفاری هستند که در برابر توطئه های نظام سلطه ایستاده اند.
حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی گفت: این نهاد بزرگ و تاثیر گذار که توسط امام راحل بنیان نهاده شد، در سال های گذشته و اکنون نیز خدمات بسیاری برای بهره مندی مردم مناطق محروم از نعمت سواد انجام داده و منشا خدمات بزرگی در عرصه تعلیم و تربیت جامعه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها