مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

پیشرفت 60 درصدی مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان پیشرفت ۶۰ درصدی است.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۹۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الله ناصر پور، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک چرخش سیاسی در خاورمیانه به وجود آمد و منافع استکبار به خطر افتاد که همین امر باعث شد که تحریم‌های ناجوانمردانه علیه نظام ما صورت گیرد گفت: دفاع مقدس یک توطئه استکبار جهانی علیه نظام نوپای اسلامی در آن مقطع زمانی بود.

وی عنوان کرد: علت نام‌گذاری جنگ تحمیلی ما با عنوان دفاع مقدس این بود که دفاع ما با الهام از قرآن، نهج‌البلاغه و مکتب عاشوراست.
ناصر پور به پیشرفت ۶۰ درصدی مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان اشاره و با تأکید بر تسریع در ساخت این پروژه، ادامه داد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان مبین نقش لرستان در دفاع مقدس است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بابیان این‌که مدیریت جهادی در تمام ارکان نظام تأثیرگذار است، افزود: ما امروز هم در جنگ هستیم اما جنگ امروز ما پنهان و نادیدنی است.
وی با تأکید بر ضرورت نام‌گذاری روزی به نام «روز لرستان» در تقویم جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: استان لرستان با بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ شهید، ۱۵ هزار و پانصد جانباز، ۹۰۰ آزاده نقش اساسی در دفاع مقدس ایفا کرده است و بیش از هزار و ۵۰۰ بار مورد اصابت قرارگرفته اما متأسفانه فاقد روز ملی است.
ناصر پور ادامه داد: مباحث ساخت و بهره‌‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان، محتوا سازی تاریخ شفاهی لرستان در دفاع مقدس و دانش‌نامه لرستان، مهم‌ترین مسائل پیش روی بنیاد حفظ آثار لرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات