فرماندار اشکذر خبر داد:

افزایش قابل‌توجه اعتبارات ورزشی شهرستان اشکذر در مقایسه با سال گذشته

فرماندار اشکذر در دیدار با روسای هیات ورزشی از افزایش قابل‌توجه اعتبارات عمرانی سال جاری باهدف تجهیز و بهسازی باشگاه‌های ورزشی متناسب با نیازمندی‌های هر منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۷۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، "محمدعلی شاه‌حسینی" در دیدار با روسای هیات ورزشی شهرستان بابیان اینکه اعتبارات اختصاص‌یافته در زمینه ورزش رشد قابل‌توجهی داشته است اظهار داشت: اعتبارات عمرانی سال جاری در مقایسه با سال قبل متناسب با نیازمندی‌های هر منطقه با افزایش چند برابری همراه بوده و این افزایش نویدبخش روز‌های خوبی در این حوزه خواهد بود.
فرماندار اشکذر بابیان اینکه هیات ورزشی باید نسبت به هزینه‌های جاری خود هدفمندتر باشند افزود: تجهیز و بهسازی وضعیت ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی از مهم‌ترین اقدامات طی سال جاری خواهد بود.
وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در خصوص زمین پیست سوارکاری نیز گفت: با تصویب این طرح در کمیته برنامه‌ریزی استان فرآیند واگذاری این محل آغاز و انشالله با اخذ مجوز لازم ۸۰ هکتار زمین برای این منظور اختصاص خواهد یافت.
شاه‌حسینی با انتقاد از نحوه فعالیت بخش خصوصی و مشارکت در زمینه‌های مختلف ورزشی نیز عنوان داشت: در جهت حمایت بیشتر از هیئت‌های ورزشی با واحد‌های بزرگ تولیدی و صنعتی شهرستان گفتگو‌های لازم انجام و قول‌های مساعد داده‌شده است.
ارسال نظرات