خبرهای داغ:

برگزاری جلسه شورای سلامت باغملک

کد خبر: ۸۹۶۵۶۴۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

نهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان باغملك با محوریت مرتفع نمودن مشكلات بهداشتی شهر قلعه تل  با حضور شهرداران ،بخشداران، ادارات مرتبط و به ریاست مهندس تامرادیان معاون فرمانداردر شهرداری این شهر برگزار گردید

تامرادیان معاون فرماندار گفت: جلسات شورای سلامت و اجرای مصوبات آن موقعی ارزش دارد که خروجی آن در زندگی مردم مشاهده شود.

وی گفت : پروژه های عمرانی بهداشت ودرمان بویژه بیمارستان در حال احداث پیشرفت خوبی داشته است

 تامردایان افزود : به همت و تلاش مدیر شبکه موافقت اولیه بیمارستان 250 تخت خوابی اخذ گردید که زمین مورد نیاز این بیمارستان از طریق منابع ملی در حال پیگیری می باشد .

در ادامه مهندس ولی زاده : رئیس شورای شهر قلعه تل گزارشی از وضعیت بهداشت ودرمان مردم شهر قلعه تل را ارائه نمودند و حل مشکلات بویژه احداث درمانگاه شبانه روزی را ضروری دانستند.

همچنین دکتر صادق شهریاری مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک مشکلات مطرح شده توسط شورا را از مطالبات به حق مردم قلعه تل دانسته و آمادگی مدیریت بهداشت و درمان را جهت رفع این مشکلات با همکاری خود مردم و مسئولین اعلام نمودند.

وی گفت : رفع مشکلات قلعه تل از جمله راه اندازی دندانپزشکی ، اضافه نمودن پزشک عمومی ، و پیگیری احداث مرکز بهداشتی ودرمانی شبانه روزی از اولویت های کاری این مدیریت می باشد.

در ادامه مهندس زارعی رئیس مرکز بهداشت نکاتی در خصوص بیماری ایدز عنوان نمودند و گفت :بحث خطر سنجی در زمینه بیماریها در تمامی مراکز در حال انجام است و همشهریان می توانند مراجعه کنند و سلامت خودرا جدی بگیرند.

 وی همچنین ارتقا سلامت مردم را مستلزم اجرای مصوبات شورای سلامت دانست و گفت: در مقابل سلامت مردم مسئولیم و همه باید بحث آموزش و فرهنگ سازی را نهادینه کنیم ،

 سپس مهندس ره انجام شهردار قلعه تل برگزاری جلسات شورای سلامت در شهر قلعه تل را نشان از توجه متولیان بهداشت ودرمان دانست و تقدیر وتشکر خود را اعلام نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها