نوبخت در شورای مدیریت بحران استان کرمان:

تخصیص ۲۱۰ میلیلارد تومان تسهیلات برای ایمن سازی مناطق زلزله زده راور

معاون رئیس‌جمهور گفت:مصوباتی در جلسه هیات دولت پیرامون خسارات وارده به زلزله راور در استان کرمان عنوان شده که در این راستا بیش از ۵۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به منظور بازسازی و ایمن سازی مناطق زلزله زده راور تعلق می گیرد.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۳۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور شب گذشته در شورای مدیریت بحران استان کرمان گفت:در سایه همکاری بین مردم و دولت؛ می شود امیدوار بود که همه این مشکلات را به سرعت حل کرد.

معاون رئیس‌جمهور عنوان کرد: مصوباتی در جلسه هیات دولت پیرامون خسارات وارده به زلزله راور در استان کرمان عنوان شده که در این راستا بیش از ۵۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به منظور بازسازی و ایمن سازی مناطق زلزله زده راور تعلق می گیرد.

نوبخت با بیان اینکه چنانچه گزارش زلزله کوهبنان تا یکشنبه آماده شود، می توانیم مصوبه دیگری را برای استان کرمان در نظر بگیریم،ابراز کرد:انصافا ادب، تدین و فرهنگ مردم استان کرمان با تمام از دست دادن بخشی از زندگی خود در این بازدیدها قابل تقدیر می باشد.

وی در ادامه افزود:از رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رییس ستاد بحران کشور می خواهیم که مقدمه خسارات های اولیه را به هرچه سریعتر به هیات دولت تحویل داده تا بتوانیم مصوبه هیات دولت را در جلسه یکشنبه داشته باشیم.

 
این مقام مسئول با تأکید اینکه  به دنبال ایمن سازی اماکن عمومی و اداری در کنار بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی هستیم،بیان کرد:باید همه اماکن دولتی به نحوه شایسته ای با فوریت بازسازی شوند و مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی نیز در زمینه تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی برای بازسازی اماکن دولتی، خواست دولت است.
 
معاون رئیس جمهور در پایان با بیان اینکه امشب با معدن‌کاوان مواجه بودم و آثار سخت کار را در چهره آنها دیدم،خاطر نشان کرد:ابلاغ می کنیم برای معادن استان کرمان اقدام اساسی از لحاظ ایمنی و توسعه معادن صورت گیرد و یکشنبه این مصوبه را انجام خواهیم داد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات