مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر :

حذف اعتقادات ما از کتب درسی سبب خشنودی دشمنان دین می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: حذف نام شهدا و حسین فهمیده از کتاب‌های درسی یا حذف شهادت به ولایت امیرالمؤمنین علیه‌السلام از اذان و اقامه دانش آموزان ولایی و یا حذف روز تاج‌گذاری امام عصر (عج) تنها و تنها سبب خشنودی دشمنان دین را فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۹۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عبدلی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر به مناسبت هفته بصیرت در جمع کارکنان سپاه ناحیه این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی از همان بدو تولد با بی‌مهری‌هایی از ناحیه دشمنان نادان و خودی‌های بی‌بصیرت مواجه بوده است و در هر دهه لااقل یک فتنه را به‌منظور براندازی نظام رقم‌زده‌اند.

وی افزود: از اتفاقات تلخ ۶۸ کمی قبل از رحلت امام عظیم‌الشأن (ره) گرفته تا حادثه کوی دانشگاه تهران در سال ۷۸ و نیز حوادث ناگوار بین سال‌های ۷۶ تا ۸۴ و امثال آن‌همه و همه نشان از برنامه‌های درازمدت و حساب‌شده استکبار جهانی در بر هم زدن امنیت مردم عزیزمان و از بین بردن یادگار امام راحل (ره) یعنی نظام مقدس اسلامی دارد.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر بیان کرد: بر دنیای کفر و جهالت باید اثبات‌شده باشد که این‌گونه حوادث هیچ‌گاه نمی‌تواند درخت تنومندی که با خون هزاران شهید والامقام آبیاری شده است و ریشه در دل مردم دوانیده است را از بین ببرند، دشمن باید بداند نظامی که با روح و جسم مردم عزیز پیوند دارد و نیز تا زمانی که این مردم بزرگ هوشیار و بیدارند هیچ قدرتی نخواهد توانست کمترین لطمه‌ای به آن وارد کند.

وی گفت: امام با بصیرت و نگهبانی تیزبین در رأس این نظام به پاسداری مشغول است و با زیرکی و درایت خدایی نه‌تنها ایران بلکه دنیای اسلام را رهبری و هدایت می‌کند و به اقرار قدرت مردان دنیا همگان از او حساب می‌برند و بر تک‌تک سخنانش حساب باز می‌کنند.


عبدلی با تأکید بر اینکه با توجه به بهانه دشمن در تقلب در انتخابات خاطرنشان کرد: دشمنان مستکبر و ولایت ستیزان داخلی و خارجی تصمیم گرفتند به بهانه تقلب در انتخابات ۸۸ فتنه‌ای دیگر راه انداخته و شانس خود را برای چندمین بار آزمایش کنند، غافل از اینکه این حوادث گرچه می‌توانند برای مدتی مردم عزیز را آزار دهد لیکن انقلاب را برای چندین سال بیمه می‌کند، این افراد با بهانه تقلبی سر به شورش گذاشتند که خود معتقد به آن نبودند و دوستانشان بارها بر عدم تقلب اقرار کردند و حتی در صورت پیروزی نیز دست از فتنه بر‌نمی‌داشتند زیرا هدفشان صرفاً انتخابات نبود بلکه تصمیم شان براندازی نظام بود، اما این بار نیز چشمان تیزبین پاسبان نظام اسلامی همه‌چیز را زیر نظر داشت و پیامبرگونه همه را چه دوست و چه دشمن مدیریت نمود.

وی افزود: بالاخره مردم باهوش و بصیرت در ۹ دی ۸۸ روزی افتخارآمیز به تقویم مردم عزیز ایران افزود و مدیریت ولی‌فقیه خود را تکمیل کرده و مهر تأیید بر آن زدند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدلی با توجه به حوادث ۹ دی افزود: این حادثه و اتفاقات دردناک و نیز حضور پرشور و انقلابی مردم فهیم ایران در ۹ دی نکاتی را به ما یادآوری می‌کند که عبارت‌اند از رمز پیروزی و غلبه بر اهداف شوم دشمن و جهالت داخلی‌های بی‌بصیرت فقط گوش‌به‌فرمان بودن ولایت‌فقیه است.


وی افزود: حساب معترضان به انتخابات ۸۸ از فتنه گران کاملاً جداست زیرا این عزیزان هم علی‌رغم اینکه بعضی‌ها به نامزد ناموفق در انتخابات رأی دادند زمانی که دیدند هدف تقلب در انتخابات نیست بلکه نقشه دشمنان هتک حرمت سیدالشهدا (ع) و براندازی نظام است صف خود را از فتنه گران جدا کرده و آن را محکوم کردند.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر بیان کرد: از دیگر نکاتی که ما باید در خصوص حادثه ۹ دی یادآور شویم این است که کوردلان و کج اندیشان معارض بدانند کوچک‌ترین انحراف از مسیر انقلاب و ولایت‌فقیه آنان را برای همیشه از چشم مردم با بصیرت ایران خواهد انداخت و باید آنان را در زباله‌دان‌های تاریخ پیدا کرد.


عبدلی با اشاره به نکته دیگر یادآوری حادثه ۹ دی بیان کرد: دوستان دقت کنند حذف نام شهدا و حسین فهمیده از کتاب‌های درسی یا حذف شهادت به ولایت امیرالمؤمنین علیه‌السلام از اذان و اقامه دانش آموزان ولایی و یا حذف روز تاج‌گذاری امام عصر (عج) تنها و تنها سبب خشنودی دشمنان دین را فراهم می‌شود، زیرا خون و گوشت جوانان عزیز ما باوجود نازنین امام عصر و جد بزرگوارش امیرالمؤمنین علی (ع) عجین شده و در قلب آنان ریشه کرده و با این افکار و اعمال زشت خدشه‌پذیر نیست.


در پایان ضمن تشکر از مردم به خاطر حضور همیشگی درصحنه‌ها افزود: از مردم فهیم و با بصیرت و انقلابی شهرمان دعوت می‌کنم تا بار دیگر در  حماسه ۹ دی‌ماه ضمن لبیک به ندای ولایت و مخالفت با نقشه‌هایی که  دشمن برای جوانان و نوجوانان عزیزمان کشیده می‌شود، به دشمنان  به ویژه آمریکا بفهمانند که انتخاب قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیسم فقط و فقط مرگ تدریجی آنان را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار