مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:

حماسه بی بدیل 9دی حقیقت یکی دیگر از فتوحات مهم انقلاب اسلامی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک، گفت: حماسه بی بدیل 9دی ماه 88 حقیقت یکی دیگر از فتوحات مهم انقلاب اسلامی بود که امت ولایتمدار با ولایت میثاقی دوباره بستند.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۵۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک حجت الاسلام سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، عنوان کرد: 9دی در تاریخ ملت ایران مقطعی حساس، مناسبتی پرخاطره و سرنوشت ساز است.

وی، تاکیدکرد: درسال 88 روز عاشورا زمانی که مردم در هیئات عزاداری و سینه زنی بودند عده ای از اراذل اوباش که اجیر شده استکبار و دست نشاندگان داخلی آنها بودنداقدام به هتک حرمت ساحت مقدس حضرت اباعبدالله (ع) نمودند و شعار انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است را سردادند که مشخص شد هدف دشمنان از برپایی این فتنه بزرگ ضربه زدن به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام و انقلاب بودوانتخابات را بهانه ای برای اقدام علیه نظام قرار داده بودندو دشمنان قسم خورده این نظام مقدس فکر می کردند که می توانند با راه اندازی فتنه های خیابانی توسط عمالشان ضربه به اصل نظام وارد کنند غافل از اینکه عظمت خون شهدا و بصیرت مردم ورهنمودهای مقام معظم رهبری ولطف وعنایت امام زمان (عج) نقشه های شوم استکبار را از بین خواهد برد.

حجت الاسلام سهرابی، تصریح کرد: همدلی و وحدت مردم ایران و اطاعتشان از رهبرمعظم انقلاب همیشه پوزه دشمنان اسلام را به خاک مالیده است.

وی، حماسه بی بدیل 9دی حقیقت یکی دیگر از فتوحات مهم انقلاب اسلامی بود که ملت انقلابی در پرتو ولایت پذیری و بصیرت سیاسی آن را محقق ساختند.

 

ارسال نظرات