در دیدار با مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز:

با همه وجود در محضر سپاه و بسیج هستیم/تأکید بر وحدت هرچه بیشتر روحانیون

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز طی نشستی بیان داشت: امام راحل (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور نبود و بنابر این فرموده: امام ما با همه وجود در محضر سپاه و بسیج هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۶۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز طی نشستی با مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز بیان داشت: امام راحل (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور نبود و بنابر این فرموده: امام ما با همه وجود در محضر سپاه و بسیج هستیم.
حجت الاسلام متوسل اظهار داشت: ما امروز در نظامی نفس می‌کشیم که برای حفظ و حراست از آن چه شهدایی داده ایم و این راه همچنان ادامه دارد و شهید می‌دهیم.
وی افزود: همه ما باید همراه ولایت و نظام باشیم و حداکثر استفاده را در این موقعیت باید برای نشر ارزش‌های این نظام داشته باشیم و اگر خدای ناکرده از این مسیر منحرف شویم در حق شهدا جفا کرده ایم.
همچنین در این نشست حجت الاسلام کفاش مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز بر لزوم وحدت هر چه بیشتر روحانیون شهرستان تاکید نمود و بیان داشت:انشاالله زمینه فراهم شود تا روحانیون مساجد بیشتر به مسائل روز و مناسبت ملی و مذهبی درسخنرانی‌های خود بیشتر بپردازند.
گفتنی است حجت الاسلام متوسل بعنوان ریاست جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز منسوب گردیده است که به منظور تبریک و لزوم تعامل بیشتراین دو سازمان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز با ایشان دیدار نمود.
ارسال نظرات