به میزبانی شهرستان چابهار:

یادواره شهدای شهرستان های چابهار، کنارک و سرباز برگزارشد

یادواره شهدای شهرستان های چابهار، کنارک و سرباز با حضور فرمانده سپاه سلمان،خانواده های شهدا، مسئولان استانی و معتمدان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۶۶۲۸۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در این مراسم اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
ایوب درویشی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر ۲ رکن اصلی شور و شعور بنیان شده است و شهدا به عنوان مشعل‌های فروزان چراغ راه ملت و دولت هستند.
وی بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید وظیفه خود را در قبال خون این عزیزان با انجام خدمت خالصانه به مردم ادا کنیم.
وی از برگزاری باشکوه یادواره شهدای شهرستان‌های چابهار، کنارک و سرباز قدردانی کرد.
 
 فرمانده سپاه چابهار هم در این  یادواره گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است، زیرا با برگزاری این مراسم آنان را به نسل‌های جوان معرفی می‌کنیم.

سرهنگ پاسدار علی کوهستانی افزود: ما باید پاسدار خون این شهیدان باشیم، شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، مراقب باشیم تا خون پاک این شهیدان را پایمال نکنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم رهروان خوبی برای شهدا باشیم، زیرا تنها در این صورت است که می‌توانیم بخش کوچکی از ایثار آنان را پاسخ داده باشیم و در قیامت شرمسار آنان نباشیم.

فرمانده سپاه چابهار ادامه داد: خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و رزمندگان با ایثار و جانبازی و رشادت‌های خود توانستند از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع و پرچم اسلام را در کل جهان برافراشته کنند نباید فراموش کنیم رمز پیروزی مسلمین دفاع از حق و ایثارگری است.

وی گفت: امروزه ما از ثمره رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا بهره می‌بریم پس در هر حال باید رشادت‌ها و دلاورمردی هایشان را ارج نهیم.

سرهنگ کوهستانی خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که به حرمت خون شهیدان، پاسدار انقلاب، حافظ دستاورد‌ها و حامی بازماندگان آنان باشیم.

مراسم یادواره شهدای شهرستان‌های چابهار، کنارک و سرباز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نظامی، انتظامی و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی، معتمدین و خانواده شهدای جنوب استان در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی شهرستان چابهار برگزار شد.
ارسال نظرات