معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:

استان زنجان، یکی از استان ‌های پیشرو در زمینه صنعت برق کشور

استان زنجان در حوزه ‌های مختلف همچون صنعت، ارتباطات، برق و الکترونیک از بضاعت و توانمندی بالایی برخوردار است،همین بستر و بضاعت، سبب شده که زنجان در زمینه صنعت برق، یکی از استان ‌های پیشرو کشور تلقی شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۳۰۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه ‌ای زنجان گفت: در صورتی که ظرفیت ‌های خالی و پست‌ های برق مورد نیاز در کوتاه ‌ترین زمان ممکن در دسترس سرمایه گذار چینی قرار گیرد، وی نیروگاه 20 مگاواتی خورشیدی در طول 3 ماه در استان راه اندازی می کند.

فرامرز نیک ‌سرشت با اشاره به اینکه استان زنجان در سال های اخیر و در عرصه جذب سرمایه ‌گذاری خارجی، قدم ‌های اساسی برداشته است، افزود: قابلیت ‌ها و جذابیت‌ های موجود استان، سرمایه‌ گذاران چینی را بر آن داشته که زنجان را یکی از اهداف مورد نظر خود به منظور سرمایه گذاری قرار دهند.

وی اظهارداشت: در راستای جذب سرمایه ‌گذاری خارجی و طی جلسات متمادی، مقرر شد تیم سرمایه‌ گذار چینی، علاوه بر اجرای مشارکتی نیروگاه 600 مگاواتی، ساخت پنل‌ ها و سلول‌ های خورشیدی را نیز در استان آغاز کند که این طرح، پستی برای سرویس دادن به سایر نقاط کشور محسوب شده و در راستای تحقق قطب برق، الکترونیک و آی ‌تی زنجان صورت می‌گیرد که برای استان در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: استان زنجان در حوزه ‌های مختلف همچون صنعت، ارتباطات، برق و الکترونیک از بضاعت و توانمندی بالایی برخوردار است،همین بستر و بضاعت، سبب شده که زنجان در زمینه صنعت برق، یکی از استان ‌های پیشرو کشور تلقی شود.

فرامرز نیک ‌سرشت گفت: 12 پست اختصاصی برق برای واحدهای صنعتی استان تامین شده است و راه اندازی پست ‌های دیگری نیز در صف انتظار می ‌باشند و با توجه به اینکه برای توسعه هرچه بیشتر بخش صنعت، نیاز به انرژی مطمئن و پایدار است، امیدواریم در فاصله زمانی کوتاهی، این طرح ها در استان محقق شود.

وی اظهارداشت: مدیریت استان با همیاری سازمان ‌ها و بخش ‌های مختلف دولتی و غیر دولتی استان، در مسیر و روند موفقیت ‌آمیزی قرار گرفته است؛ به‌ طوری که زنجان در سالجاری در بین 5 استان جاذب کشور از لحاظ سرمایه‌ گذاری معرفی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: از لحاظ جذب تسهیلاتی که در قالب طرح ‌های مختلف اشتغالزایی ارائه می‌ شود، زنجان در بین استان ‌های برتر کشور قرار دارد و این موضوع، نشان ‌دهنده این است که جهش خوبی اتفاق افتاده و استان مسیری صحیح را برای حرکت، انتخاب کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار