برنامه های دهه فجر با 300 کمیته تخصصی در مازندران پیگیری می شود

بمنظور کیفیت بخشی برنامه‌های دهه فجر ۳۰۰ کمیته تخصصی استانی و شهرستانی برگزاری برنامه‌های جشن دهه فجر امسال را بعهده دارند.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۶۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام یوسف پور رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه ۳۰۰ کمیته تخصصی استانی و شهرستانی برگزاری برنامه‌های جشن دهه فجر امسال را بعهده دارند، گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۴ هزار برنامه در ایام الله دهه فجر امسال در سراسر استان اجرا شود.

وی افزود: ایام دهه فجر، فرصت مناسبی است تا دستاورد‌های نظام را در جامعه معرفی کنیم، آسیب‌ها وتهدید‌هایی که نظام را تهدید می‌کند را برشماریم ومدیریت کنیم.

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز گفت: آنچه حائز اهمیت است کیفیت بخشی برنامه‌های دهه فجر و معرفی انقلاب و دستاورد‌های آن به جامعه است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران می‌بایست با کار و تلاش بیشتر، جبران برخی کم و کاستی‌های گذشته را بکنند تا هدفگذاری مورد نظر جمهوری اسلامی جامه عمل پوشانده شود.

استاندار مازندران با تاکید بر معرفی و تبیین انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان به عنوان نسل آینده این انقلاب گفت: می‌بایست بدنبال مطلع کردن و بیان حقیقت‌های انقلاب به این قشر باشیم تا آن‌ها با شناخت و باور خود، آن را درک کنند.

برگزاری آیین تجلیل از جانبازان دوران انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه‌های دهه فجر در چهار هزار مسجد، مشارکت یک هزار و ۱۱۳ کانون مساجد و نواختن زنگ انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال در مازندران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها