کشاورزی مازندران با 150 نمونه ملی رتبه دوم کشور را کسب کرد

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در سی‎و‎دومین دوره تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور، ۱۵۰ نمونه ملی انتخاب شدند که مازندران رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۶۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دلاور حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در سی‎و‎دومین دوره تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور، ۱۵۰ نمونه ملی انتخاب شدند که مازندران رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داد.

وی افزود: پس از بررسی کمیته انتخاب نمونه‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی، ۱۰ نفر از استان مازندران در رشته‌های صنایع تبدیلی تکمیلی دامی، تولید ماشین آلات، ادوات و تجهیزات کشاورزی، مرکبات، گیاهان دارویی، مددکار ترویجی، پرورش دهنده مرغ مادر گوشتی، واحد جوجه کشی، پرورش ماهیان خاویاری در مناطق ساحلی، تولید برنج پرمحصول و سویا به عنوان نمونه ملی انتخاب شدند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: نمونه‌های کشوری به ترتیب امیرحسین رمضانی از شهرستان قائم شهر، مجتبی نوایی از آمل، بصیر اله آزاد نوذری از نکا، بهروز نیک پور از بهشهر، پرویز شیخی از ساری، علی لمتر محمدی از تنکابن، حمید طاهری پور از محمودآباد، اسحق اسلامی سمندکی از جویبار، علی اصغر علی نیا از بهشهر و رشید عرب روشن از میاندورود انتخاب شدند.

حیدرپور با بیان اینکه قدردانی از زحمات و تلاش‌های فعالینی که رقابت سالم در حوزه کشاورزی داشتند، ۱۱ دی ماه در سالن همایش‎های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار می‌شود، افزود: این مراسم نشان دهنده این خواهد بود که جایگاه بخش کشاورزی و ارتقاء آن و شناسایی تولیدکنندگان حوزه کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها