بصیرت و ولایتمداری مردم حماسه 9دی را آفرید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: حماسه 9دی لبیک به ولی زمان و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۳۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی، به تإسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حضور عظیم و خروشان مردمی در  ۹ دی ۸۸ ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.

وی افزود: نظام سلطه و استکبار، حادثه بزرگ و فتنه عظیمی را طراحی و همزمان با انتخابات سال 88 اجرا کردند، که با اراده خداوند متعال، رهنمودهای داهیانه و تدابیرحکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حضور بابصیرت ملت بزرگ ایران در 9دی، این نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شد.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به عناصر و مؤلفه های اصلی حماسه 9دی، گفت: بصیرت و ولایتمداری مردم حماسه 9دی را آفرید و در حقیقت، حماسه 9دی لبیک به ولی زمان  و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی بود.

وی، با اشاره به بزرگی و عظمت حماسه نهم دی، شباهت های این رویداد بزرگ با حرکت بزرگ ملت ایران اسلامی در روزهای آغازین پیروزی انقلاب را تبیین کرد و افزود: دو عنصر حضور گسترده مردم مؤمن و ولایی و رهبری ولی فقیه از نکات مشترک این حرکت ها به شمار می روند که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، ایمان دینی مردم و احترام خاص آنها به مقدسات را مورد تأکید قرار داد و گفت: هرجایی که مردم با بصیرت و عمل متناسب با ایمان خود و شجاعانه وارد میدان شده اند، توانسته اند بزرگ ترین مشکلات و موانع را از بین ببرند.

وی ادامه داد: اعتقاد قلبی مردم به ارزش های والای اسلامی، آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، از عناصر اصلی خلق حماسه 9دی به شمار می روند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز تصریح کرد: بزرگداشت حماسه 9دی در هر سال نیز نیازمند بصیرت مضاعف است؛ زیرا این حماسه الگویی برای شناسایی و مقابله با هر نوع فتنه در آینده است.

وی در پایان با اشاره به حضور مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در همه عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت، حماسه بزرگ هشتم دیماه سال 88 در شهرکرد را یادآور شد و از عموم مردم استان برای حضور باشکوه تر در مراسم های گرامیداشت این رویداد بزرگ بصیرتی در سراسر استان دعوت کرد.

ارسال نظرات