حجت الاسلام محققیان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

نقش پررنگ حضرت عیسی(ع) در ظهور منجی عالم بشریت

نویسنده و استاد حوزه گفت: وقتی امام زمان (عج) ظهور می کنند حضرت عیسی (ع) پشت سر ایشان نماز می خوانند و به وی می پیوندند و به این واسطه مسیحیان به قیام امام زمان (عج) متصل می شوند.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۴۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

نقش پررنگ حضرت عیسی(ع) در ظهور منجی عالم بشریتحجت الاسلام محمود محققیان نویسنده و استاد حوزه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: حضرت عیسی (ع) از انبیاء بزرگ الهی است و در روایات آمده که یکی از تاثیر گذاران بر ظهور حضرت ولی عصر (عج) می باشند.

وی افزود: در روایات داریم که وقتی امام زمان (عج) ظهور می کنند حضرت عیسی (ع) پشت سر ایشان نماز می خوانند و به وی می پیوندند و به این واسطه مسیحیان به قیام امام زمان (عج) متصل می شوند و این نقش پر رنگ حضرت عیسی (ع) رانشان می دهد.

حجت الاسلام محققیان تصریح کرد: تعالیم حضرت عیسی (ع) از تعالیم بسیار مهم انبیاء است که  در قرآن و روایات در مورد آن زیاد گفته شده است. مسلمانان تمام انبیاء را قبول دارند و تفاوتی بین آنها قائل نیستند ما مسلمانان احترام زیادی برای حضرت عیسی (ع) و حضرت مریم (ع) قائلیم و آنها را جزء خاصان درگاه الهی می دانیم.

نویسنده و استاد حوزه بیان داشت: این ایام را به موحدان عالم به خصوص هم وطنان مسیحی  تبریک می گوییم  و امیدوارمی زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان ادامه پیدا کند و شاهد ظهور امام زمان (عج) باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار