مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

همه ما در نظام اسلامی مسئول کاهش فقر هستیم

همه ما در نظام اسلامی در قبال رسیدگی به نیازمندان جامعه و کاهش فقر که موجب کم شدن آسیب‌های اجتماعی می‌شود، مسئول هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۹۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده نیروی انتظامی استان  در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه رسیدگی به امور مسلمانان از تأکیدات دین اسلام است، گفت: همه در قبال مردم مسئول هستیم و باید در رفع مشکلات مردم نقش خود را به‌درستی ایفا کرده و در حوزه کاری خود پاسخگو باشیم.

سردارعلی آزادی با اشاره به اینکه بخش مهمی از رفع مشکلات مردم در حوزه کاری کمیته امداد که نهاد مقدس و زیر نظر ولی‌فقیه فعالیت می‌کند تعریف‌شده است، افزود: خدمت به نیازمندان بسیار افتخارآمیز است چراکه موجب می‌شود خانواده‌ها از آرامش روحی و روانی برخوردار شده و این آرامش نیز به جامعه تزریق شود.

وی با تأکید بر اینکه خدمات کمیته امداد در بخش‌های مختلف در حوزه رسیدگی به نیازمندان جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است، اظهار داشت: همه ما در نظام اسلامی در قبال رسیدگی به نیازمندان جامعه و کاهش فقر که موجب کم شدن آسیب‌های اجتماعی می‌شود، مسئول هستیم.

سردار آزادی

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم استان زنجان بسیار دل‌رحم بوده و در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت فعالی دارند، تأکید کرد: به‌منظور اثربخش شدن کمک‌های مردم در رفع مشکل نیازمندان و پیشگیری از توسعه پدیده تکدی گری در جامعه، بهترین راه هدایت کمک‌های مردمی از کانال نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد است.

 

ارسال نظرات