مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان:

پایش42 کنترل GPRS نفتکش های فعال منطقه بصورت رندوم

درحدود 42 مورد کنترل GPRS نفتکشهای فعال منطقه بصورت رندوم مورد بررسی و پایش قرار گرفته است .
کد خبر: ۸۹۶۶۶۴۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان به عملکرد شرکت در چهارچوب مقررات اعلامی و در قالب مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه اشاره کرد و گفت: در آذرماه سالجاری در حدود 351 مورد بازرسی از مجاری عرضه  استان توسط عوامل بازرسی و حراست و سایر کارشناسان مرتبط انجام پذیرفته است .

محمودآقامحمدیان در ادامه به 138 مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده نیز اشاره داشت و افزود: در آذرماه سالجاری 11 مورد بازدیدهایی در قالب گشت مشترک و با حضور دستگاههای مرتبط با مصرف سوخت در استان انجام گرفت .

وی با توجه به اهمیت کنترل نفتکشهای فعال در استان در راستای جلوگیری از انحراف فرآورده اظهار داشت: درحدود 42 مورد کنترل GPRS نفتکشهای فعال منطقه بصورت رندوم مورد بررسی و پایش قرار گرفته است .

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به بازدید از فروشندگی های شهری و روستایی و نهایت 7800 لیتر مکشوفه نیز در آخرین ماه پائیز تصریح کرد: با توجه به لزوم پیگیری مستمر جهت مبارزه با قاچاق خارج از شبکه و از طرفی همکاری و همراهی بسیار مطلوب و بایسته عوامل انتظامی مبارزه با قاچاق سوخت طی مراسمی در منطقه و با حضور فرماندهی انتظامی استان و سایر مسئولین انتظامی و نیز مدیر و کارکنان منطقه از عوامل ذیمدخل درامر مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه تقدیر و تجلیل بعمل آمد .

محموداقامحمدیان ضمن مهم توصیف داشتن بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اشاره به 246 هزار و 580 لیتر مکشوفه 8 ماهه سالجاری به آسیبهای قاچاق در امر اشتغال و تولید اشاره داشت و افزود :در راستا می طلبد انسجام و وحدت ویژه ای صورت پذیرد.

ارسال نظرات