به مناسبت حماسه ۹ دی ؛

بیانیه جامعه جوانان متحد اسلامی استان البرز صادر شد

جامعه جوانان متحد اسلامی استان البرز در آستانه سالروز حماسه 9 دی یک بیانیه صادر کرده اند و در بیانیه علاوه بر محکوم کردن فتنه 88 و فتنه گران، به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز هشدار دادند.
کد خبر: ۸۹۶۶۸۲۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جامعه جوانان متحد اسلامی استان البرز در آستانه سالروز حماسه 9 دی یک بیانیه صادر کرده اند و در بیانیه علاوه بر محکوم کردن فتنه 88 و فتنه گران، به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز هشدار دادند.

بیانیه جامعه جوانان متحد اسلامی استان البرز صادر شد

متن بیانیه به شرح زیر است:

با نام خدا

سالهاست که استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا و هم پیمانانش در تلاشند انقلاب برخواسته از بطن مردم را از میان بردارند و یا آن را تضعیف کنند و از پیشرفتش جلوگیری نمایند.

اما هر بار با سیل خروشان ملت همیشه در صحنه مواجه شده و از نیت خود منصرف گردیدند.

سیل جوانانی که معمولا به آنها انگ بی تعصبی و کم همتی میزنند و توسط مسئولین کشور نادیده گرفته می شوند.

جوانانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب حماسه ۹ دی را رقم زدند و خواب بدخواهان نظام را به کابوس بدل نمودند و فتنه های داخلی و خارجی را ناکام گذاشتند.

آری همین جوانان بودند که در عراق و سوریه طومار گروه منحوس داعش را در هم پیچیدند و برای ایستادن در صف اول نبرد و شهادت در راه خدا از یکدیگر سبقت گرفتند.

جامعه جوانان متحد اسلامی استان البرز هم صدا با دیگر اقشار و گروههای انقلابی کشور حماسه ۹ دی را گرامی داشته و اعلام می دارد که در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و جایگاه ولایت آماده هر گونه ایثار و از خودگذشتگی می باشد.

و السلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها