شهردار خرم آباد:

ایجاد منطقه چهار در خرم‌آباد / ایجاد کمربندی از پل شاپوری به سمت فرودگاه خرم‌آباد

شهردار خرم آباد گفت: در تلاش هستیم که منطقه ۴ را نیز در خرم‌آباد ایجاد کنیم، چراکه با این کار تمامی اقدامات در یک اداره متمرکز می‌شود و کار‌ها و مشکلات این منطقه که زیباسازی ورودی شهر نیز از جمله آن‌ها است بهتر انجام می‌شوند
کد خبر: ۸۹۶۶۹۳۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، وحید رشیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تخلفات اخیر در شهرداری خرم‌آباد، اظهار داشت: بخش بزرگی از تخلفات صورت گرفته بیرون از شهرداری و مربوط به دستگاه‌های دیگر است.


وی با بیان اینکه متاسفانه این تخلف به نام شهرداری تمام شد و ما نیز برای برخورد با افراد متخلف حمایت و همکاری خواهیم کردگفت: از این به بعد هر تخلفی که در دستگاه شهرداری صورت گیرد، خودمان با افراد متخلف برخورد خواهیم کرد.

شهردار خرم‌آباد عنوان کرد: در تلاش هستیم که منطقه ۴ را نیز در خرم‌آباد ایجاد کنیم، چراکه با این کار تمامی اقدامات در یک اداره متمرکز می‌شود و کار‌ها و مشکلات این منطقه که زیباسازی ورودی شهر نیز از جمله آن‌ها است بهتر انجام می‌شوند و بخشی از عقب‌افتادگی‌های جنوب شهر جبران می‌شود.

رشیدی با اشاره به اینکه برای ایجاد یک منطقه شهری در خرم‌آباد نیازمند تعریض محله‌های آن هستیم، بیان کرد: طی چند سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض محله ماسور هزینه کردیم تا آن را به محدوده شهری اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه بنا داریم کمربندی از پل شاپوری به سمت فرودگاه خرم‌آباد ایجاد کنیم که اقدام ارزشمندی است خاطر نشان کرد: ایجاد این کمربندی می‌تواند مشکلات ترافیکی شهر خرم‌آباد را برطرف کند و در زیباسازی این منطقه نیز نقش مهمی ایفا کند.


شهردار خرم‌آباد بیان کرد: در حال حاضر طرح این کار انجام شده و نیازمند تملک بخشی از زمین‌های این بخش است که آن را انجام می‌دهیم و سایر دستگاه‌ها نیز باید در این راستا به ما کمک کنند.


رشیدی با اشاره به اینکه دو پل موقت در شهر خرم‌آباد داریم که باید به جای آن‌ها پل‌های دائمی ایجاد شود، تاکید کرد: در این راستا پیگیری‌هایی انجام شد که پل‌های دائمی ایجاد شود.


وی عنوان کرد: در این راستا طی اقدامی، پل موقت استانداری که در مرکز شهر قرار دارد را بستیم تا آن را تخریب کنیم، چراکه ارتفاع آن مناسب نیست و می‌تواند سبب ایجاد مشکل شود.
شهردار خرم آباد گفت:: با بستن این‌پل به پلیس راهور مدعی شد و طبق پیگیری‌هایی که انجام شد، فعلا برای تخریب آن اقدامی نمی‌کنیم تا زمانیکه ساخت این پل را شروع کنیم.
رشیدی خاطرنشان کرد: مجوز‌های ساخت این دو پل صادر شده و احتمالا ظرف ۲۰ روز آینده عملیات ساخت آن‌ها آغاز شود.


وی با بیان اینکه در ابتدا که مجموعه شهرداری را در دست گرفتم بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان بدهی داشت تصریح کرد: علاوه بر این بدهی بسیاری از کارکنان شهرداری از سه ماه تا ۱۵ ماه حقوق معوق داشتند.

شهردار خرم‌آباد افزود: در این راستا اولویت پرداخت حقوق را به کارکنان تنظیف شهرداری واگذار کردیم و ۱۲۰ نفر از نیرو‌های مازاد شهرداری را به بیرون سازمان هدایت کردیم.
 

وی افزود: این افراد را به بخش اجراییات واگذار کردیم و این کار ماهیانه ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه‌های شهرداری را کاهش داده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات