فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

انهدام ۲ باند مهم مواد مخدر در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام و زمین‌گیر شدن ۲ باند مهم تهیه و توزیع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۸۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مطالبات مردم در حوزه برخورد با مواد مخدر زیاد است و لرستان هم شریان حیاتی است، لذا همه واحد‌های پلیس در مبارزه با مواد مخدر دردمند شده و اقدام کرده اند، اظهار داشت: تور فرماندهی انتظامی لرستان در مبارزه با مواد مخدر گسترده و دقیق است.


وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس مبارزه مواد مخدر استان کشف شد، افزود: در جریان کشف این میزان مواد مخدر، ۲ باند مهم توزیع کننده زمین گیر شدند.


فرمانده انتظامی لرستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس مبارزه مواد مخدر لرستان کشف شد.


وی با تاکید بر اینکه در جریان انهدام این دو باند مواد مخدر، ۳ دستگاه خودرو توقیف شد و ۶ نفر اعضای باند نیز دستگیر شدند، گفت: اعضای این باند پیش از این نیز مواردی از توزیع مواد مخدر را در پرونده داشتند و پلیس به دنبال آن‌ها بود.


سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه امسال با نگاه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر کار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ۹۹ طرح حجمی را برنامه ریزی کرده و ۱۲۳ نقطه آلوده استان را که بیشترین آلودگی به مواد را دارند شناسایی کرده ایم.


وی با بیان اینکه ۳ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی امسال در لرستان کشف شده است، گفت: در این راستا ۲۲۳ دستگاه حامل مواد توقیف و ۵۷ باند بزرگ مواد مخدر کشف شده است.


فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: ۱۳ باند تهیه مواد مخدر را که از دسترس پلیس استان خارج شده بودند، با همکاری استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کرده ایم.

سردار مهدیان نسب از دستگیری ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح مبارزه با مواد مخدر با همه خرده فروشانی که جوانان مردم را آلوده می‌کنند و باعث تالمات روحی خانواده‌ها و اجتماع می‌شوند، در دستور کار پلیس است؛ خوشبختانه ساز و کار همکار‌ی در استان نیز خوب است.
ارسال نظرات