سرهنگ پاسدار علی کیهانی؛

هیچ حادثه ای به اندازه فتنه 88 پیچیده نبود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن در مورد پیچیدگی فتنه 88 گفت: هیچ حادثه و توطئه‌ای در طول انقلاب اسلامی به اندازه فتنه 88 پیچیده نبوده است.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۲۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن در مورد پیچیدگی فتنه 88 گفت:هیچ حادثه و توطئه‌ای در طول انقلاب اسلامی به اندازه فتنه 88 پیچیده نبوده است.

سرهنگ پاسدارعلی کیهانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن به مناسبت فرا رسیدن هفته بصیرت در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان داشت: حوادث و رویدادهای متفاوتی در تاریخ انقلاب اسلامی وجود داردکه باید با اهمیت جلوه داده شده و گرامی داشته شوند و یکی از رویداد‌های مهم انقلاب اسلامی که با حضور عظیم مردم رخ داد،حماسه 9 دی 88 است.

سرهنگ کیهانی تاکید کرد: 9دی حرکت عظیم ماندگاری بود که نباید فراموش شود و همه مردم بویژه نسل جوان باید بداند که فتنه‌گران چه بلایی بر سرکشور آوردند، هر ساله در پاسداشت حماسه 9 دی  باید توطئه های دشمنان باز خوانی شود چرا که غفلت از فتنه آن را از یاد می‌برد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام  در سال 88 به فروپاشی نظام جمهوری اسلامی امید کامل داشتند و آشوبگری های قبل از آن  بخشی از فتنه بود ،  سرانجام مردم  بصیر با یک حضور حماسی به غائله‌ای 8 ماهه پایان دادند.
این مقام مسئول  با اشاره به صحبت‌های کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا یادآور شد: غرب در سال 88 با تمام قوا به میدان آمد و هیچ کوتاهی در حمایت از فتنه و فتنه گران نکرد اما ، خطای راهبردی آنها آنجا بود که برآوردی از ظرفیت بی‌نظیر مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی نداشتند.
فرمانده ناحیه بروجن با تاکید بر اینکه فتنه 88 دعوای انتخاباتی نبود و یک روز بعد از انتخابات جنگ علیه نظام آغاز شد گفت: همه  دیدند که کنگره آمریکا میلیون ها دلار برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران تصویب کرد.
وی ادامه داد: اصل حادثه در ششم دی ماه سال 88اتفاق افتاد اما مردم در روزهای هفتم تا نهم دی‌ماه بدون هیچ گونه برنامه‌ریزی ،موجی خود جوش در کشور ایجاد کردند که حاکی از عمق عشق به ولایت  و مردمی‌ بودن انقلاب اسلامی است.
سرهنگ کیهانی در پایان  با تاکید کرد: شعارهای مردم در 9 دی نشان داد که آنها به هیچ جناحی گرایش ندارند و یک حادثه ملی است چرا که مقام معظم رهبری فرمودند 9 دی حادثه کوچکی نیست و روح حرکت حسین‌بن علی (علیه السلام) در آن قابل مشاهده بود.

ارسال نظرات