فرمانداری شهرستان دلفان:

9دی سند هوشیاری ملت ایران است

فرمانداری شهرستان دلفان گفت:حضور و هوشیاری ملت همیشه در صحنه و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و تدابیر مسئولین نظام تهدیدات دشمنان بر علیه نظام و انقلاب نقش بر آب شده است، اما این تهدیدات قطعا ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۸۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان طولابی در جلسه شورای اداری طولابی با اشاره به اوضاع منطقه و جهان و تحرکات استکبار جهانی و طرح توطئه‌ها بخصوص تصمیم جنون آمیز رئیس جمهور آمریکا در جهت انتقال سفارت به قدس که نظم و امنیت عمومی جهان را تهدید می‌کند اظهارداشت: بحمدلله با حضور و هوشیاری ملت همیشه در صحنه و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و تدابیر مسئولین نظام تهدیدات دشمنان بر علیه نظام و انقلاب نقش بر آب شده است، اما این تهدیدات قطعا ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا موضوع پدافند غیر عامل در خصوص شناسایی، پیش بینی و پیشگیری از تهدید ات و آسیب‌ها حائز اهمیت است افزود: از مسئولین دستگاه‌های اداری با افزایش ضریب حفاظتی و امنیتی اماکن و تاسیسات اداری، حراست از اموال عمومی و فعال نمودن کمیته‌های تخصصی پدافند غیر عامل اقدام نمایند.

فرماندار دلفان با اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان گفت:: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان اعضای شورای مدیریت بحران ضمن توجه و پیگیری مصوبات جلسات گذشته شورا آمادگی صد در صد جهت مقابله با حوادث احتمالی را داشته و با اطلاع رسانی به کشاورزان، عشایر، روستائیان و جلوگیری از انسداد آبراهه ها، مسیل هاوجداول، پاکسازی دهانه پل‌ها بصورت منظم و مستمر تمهیدات پیشگیرانه را انجام دهند.

طولابی به بحث کاشت سیب زمینی و محصولات آبدوست پرداخت و ضمن تذکر وهشدار به مسولین دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد: با توجه به مصرف بی رویه از منابع آب زیزمینی وتهدیدات کاهش منابع آب تداوم خشکسالی، نسبت به متخلفان این حوزه برخورد جدی داشته و هرگونه قصور در این خصوص متوجه مسئولین مربوطه خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص استفاده خارج از وقت اداری از خودرو‌های اداری، ضرورت پیگیری و تسریع در فعال شدن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، ضرورت هماهنگی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها بخصوص در زمان حفاری ها، و دیگر مسائل و موضوعات کاری تذکراتی را داد.


فرماندار دلفان هفته سواد آموزی و مراسم ۹ دی از دستگاه‌های اجرایی خواست ضمن اطلاع رسانی و تلاش جهت جذب اعتباراشتغال فراگیر، نسبت به اعلام پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر به فرمانداری اقدام نمایند.
ارسال نظرات