فعال سیاسی در منطقه خاورمیانه :

9دی تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی

فعال سیاسی در منطقه خاورمیانه گفت : با گذشت هر دهه از مسیرانقلاب باید نگران پیچیدگی های بود و نگاه بصیرتی و آگاهی باید هر روز را بروز رسانی شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۸۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان ، علیرضا نظری در جمع بسیجیان و پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان ازنا در همایش سیاسی ضمن فرا رسیدن ۹ دی روز شکست فتنه اظهار داشت:با گذشت هر دهه از مسیرانقلاب باید نگران پیچیدگی های بود و نگاه بصیرتی و آگاهی باید هر روز را بروز رسانی شود.

 

وی افزود :کسانی که در این ۳۸ یا ۳۹ سال با تمام وجود مانده اند و تمام فراز و فرودها را طی کرده اند با این روحیه در برابر قدرتهای بزرگ جهان ایستادگی می‌کنند.
 

نظری با اشاره به تاسیس شوارای امنیت ملی بیان کرد: شورای امنیت و غیره برای دفاع از مظلومان نیست بلکه برای دفاع از ظالم است و اینکه برای جهان دوم و سوم حق وتویی برای خود طراحی کنند و آزادی عمل برای خود و ممنوعیت برای دیگران ایجاد کنند.
 

وی تصریح کرد: قدرتهای المللی در قبل از انقلاب جمهوری اسلامی ایران در پی برنامه ریزی به نفع منافع خود بودند و بعد از پیروزی انقلاب هم حادثه استقلال کردستان را پی ریزی کردند و تا ۳۰هزار شهید در اواخر انقلاب در دفتر انقلاب به‌جا گذاشتند و فکر می‌کردند که غائله انقلاب را ختم کرده اند ولی در تصور آنها نمی گنجید که انقلاب به اتکای مردم است.


فعال سیاسی در منطقه خاورمیانه با اشاره برنامه هایی دشمنان برای دل سرد ی جوانان از انقلاب خاطر نشان کرد: دشمن سعی در ناامید ی و القای یس در بین مردم از انقلاب است که آنها را به نقطه ای برساند که از انقلاب خسته شده و در برابرانقلاب بایستند و نسل‌ها بعد از انقلاب بدون تنفر از اسرایئل و امریکا نقشه خود را عملی کنند.


وی گریزی به نقشه ضربه به نظام توسط افراد شاخص انقلاب زد و گفت : نقشه بعدی دشمن بکار گیری افرادی که برای انقلاب هزینه جانی و مالی داده بودند و اکنون مردد و تردید شده اند و امام و آرمانهای امام را به موزه گذشته بسپارند.

وی اظهار داشت: افراد مردد چشم‌هایشان را بر روی دشمن خود بستند و دست دوستی ب سویش دراز کردند و تصورات غلط واردات ارز را به وجود آوردند تا حتی مدیر خوب را هم از خارج بیاورند.

نظری نقشه دشمن را در تشکیل پژواک اینگونه عنوان کرد: آمریکا تشکل پژواک را پایان یافتن روزهای تلخ و سرگردانی آمریکا معرفی کرد و اهداف براندازی نظام را در برپایی این تشکل می‌دیدند که نظام را از درون نابود می‌کند و اهداف خود را از زبان همین افراد در کشور اجرایی می‌کردند.
 

وی افزود: افرادی که از انقلاب تردید داشتند غائله کوی دانشگاه در ۲۳ تیر ماه را به وجود آوردند که عملا قصد به کشتار جمعی مردم و ولایت رهبری داشتند که این ارازل اوباشی که هماهنگی با دولت وقت بود و با ورودسپاه در صحنه همه نقشه هایشان نقش براب شد و غائله را باختند.
 
فعال سیاسی در منطقه خاورمیانه به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و بیان کرد:  فتنه سال ۸۸از مدتها قبل زمینه سازی شده بود که کلید اصلی خود را بعد انتخابات با شعار تغلب و به بیراهه کشاندن اذهان مردم در کشور دچار هجمه قرار داد و پاشنه فشار را بر روی نظام ایجاد کنند و تلاش داشت که با خون وخونریزی شرایط فتنه گون خود را به پیش بکشاند.
 

وی تاکید کرد: اجرای این طرح نقشه تا زمانی که به اصل نظام نشانه رفت و واقعه عاشورا را به تمسخر خود کشاند که باعث بیدار شدن مردم شد و مردم دیدند فریب خورده اند و راه خود را از فتنه‌گران جدا کردند.
 

 نظری ۹ دی را واقعه بزرگی دانست و اظهار داشت: در سال ۸۸ فتنه گران در صدد براندازی نظام اسلامی در کشور بودند اگر با بگیر و ببند اجرایی شود در روز ۹ دی مردم به صحنه نمی آمدند و این غائله خاتمه نمی یافت.
 

وی افزود: دشمن بعد از شکست در فتنه سال ۸۸ نقشه تازه ای در سال ۹۲ را کلید زد که با شیب نرمی در حال انجام عملیات است.
 

 نظری مذاکرات را راه برون رفت از تحریم ها ندانست و افزود : مذاکرات بااساس بر این که ما با صلح و دوستی می‌توانیم کشور را از تحریم و عقب ماندگی نجات دهیم اجرایی شد و یکی از اهداف مهم ان سکولار کردن امام حسین بود و دیگری به مردم نشان دهند ما نمی توانیم در برابر استکبار جهانی امریکا بایستیم و باید شعار مرگ بر شیطان بزرگ حذف شود و صلاح ملت را در مذاکرات دیده شد و حتی تا حذف فعالیت های نظامی پیش رفت که با دست خالی پای میز مذاکره بنشینیم مذاکرات بپردازیم.

وی افزود: کره جنوبی با دست پر در برابر قلدر منشی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا ایستاد حالا اگر ما فعالیت‌های نظامی خود را تعطیل کنیم حرفی برای گفتن در برابر قدرتهای مظلوم کش جهان نداشته باشیم .
 

فعال سیاسی در منطقه خاورمیانه وعده الهی را حق دانست وخاطرنشان کرد : هر چه دشمن با عناصر خود علیه انقلاب و بیداری اسلامی در منطقه با پرورش داعش و تکفیری ها و فتنه ها به پا کنند هنوز وعده حق الهی جلوی توطئه های آنها را می گیرد همچنین همه مردم باید با تمام وجود در صحنه مطالبه گری از دولت حضور داشته باشند که این لازم و ضروری است .
ارسال نظرات