برهمگان لازم است با اقدامات ایمنی آشنا شوند

سرگرد ترکی در کارگاه آموزش ایمنی در برابر زلزله در ناحیه عشایری استان چهارمحال وبختیاری گفت:برهمگان لازم است با اقدامات ایمنی آشنا شوند.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۷۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت پنجم دیماه روز ایمنی در برابر زلزله کارگاه آموزش ایمنی در برابر زلزله در ناحیه عشایری استان چهارمحال وبختیاری برگزارشد.

یکی از مدیرناحیه عشایری هدف از برگزاری این کارگاه را ترویج فرهنگ ایمنی وافزایش مهارت کارکنان رسمی و وظیفه در مواجهه با بلایای طبیعی از جمله زلزله دانست .

سرگرد پاسدار اکبر ترکی خاطر نشان کرد ، با توجه به زلزله خیز بودن کشور می بایست آموزش ،به عنوان مهمترین اقدام قبل از حادثه مورد توجه قرار گیرد تا در زمان حادثه با مشکلات کمتری مواجه شویم.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون توجه جدی به مسایل ایمنی اشاره و کرد و گفت : امام خامنه ای می فرمایند: " کاری کنید که مسایل ایمنی جدی گرفته شود ، نگذارید به مسائل ایمنی کم اهمیتی وکم توجه شود ، به ایمنی سازی اهمیت بدهید".

سرگرد ترکی بیان داشت: برهمه لازم است که اقدامات ایمنی را آموزش دیده و بر همین اساس ،کارگاه های آموزشی متناسب با نیاز جامعه هدف  به صورت ماهیانه برگزار می شود.

 

 

ارسال نظرات