حماسه ۹ دی‌ماه نه گفتن به دشمنان انقلاب و پشتیبانی از ولایت‌فقیه بود

از اساتید دانشگاه قم گفت: حماسه ۹ دی‌ماه نه گفتن به دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری و یک آری گفتن به‌نظام و رهبری انقلاب بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۱۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علیرضا نظری از اساتید سیاسی دانشگاه قم امروز در مراسم بصیرت افزایی و نهضت روشنگری به مناسبت روز نهم دی‌ماه در حسینیه سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: درواقع حماسه ۹ دی‌ماه نه گفتن به دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری و یک آری گفتن به‌نظام و رهبری انقلاب بود.
با اشاره به اینکه از امتیازات ویژه ۹ دی این بود که تمام ملت یک‌صدا اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت به امام حسین (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و این‌گونه حماسه ملی آفریدند عنوان کرد: این جمله‌ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند: چند سالی که بگذرد قلم‌های آگاهان بین‌المللی خواهند نوشت ممکن است آن روز من در بین شما نباشم، اما شما خواهید دید که چه توطئه بزرگی در پشت فتنه ۸۸ بوده چراکه دشمنان داخلی و خارجی و درواقع سران فتنه می‌خواستند ایران را تسخیر کنند.
نظری عنوان کرد: حماسه ۹ دی‌ماه صفوف دشمنان داخلی و خارجی را از هم جدا کرد و حضور مردم نشان داد که مردم هنوز صاحبان اصلی انقلاب هستند و حضور بیگانگان را در کشور خود نمی‌پذیرند و این جمله امام (ره) که فرمودند: پشتیبان نظام ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد در حماسه ۹ دی نمود پیدا کرد.
وی گفت: تا زمانی که رهبری نظام و مردم کشور ایران درصحنه حضور یابند دشمنان راهی از پیش نخواهند برد و تا زمانی که رهبری در رأس حکومت هست و مردم از نظام مأیوس نباشند از کشور خود دفاع خواهند کرد.
این استاد دانشگاه به مسائل سیاسی روز ازجمله مسئله فلسطین که نباید نسبت به این امر مهم بی‌تفاوت باشیم پرداخت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات