حماسه 9 دی نماد بیداری ، بصیرت و ولایتمداری مردم است

بسیجی نمونه شهرستان بشاگرد گفت: حماسه 9 دی نماد بیداری ، بصیرت و ولایتمداری مردم است.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۰۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

حسن خورشیدی بسیجی نمونه شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص حماسه ۹ دی اظهار داشت: مردم حماسه ساز ایران همیشه آگاه و بیدار هستند و به حول و قوه الهی  لحظه ای در مقابل بی حرمتی ها و دخالت اجانب درنگ نمی کنند،حماسه ۹ دی نمونه ای از حرکت و بیداری همیشگی آنها بود چرا که شاخصه اصلی آنها صداقت و بصیرتی است که با ولایت مداری عجین شده است.

وی افزود : حضور مردم در ۹ دی فقط یک راهپیمایی نبود بلکه یک رفراندوم ملی به تمام معنا حساب میشود که  مردم اعلام کردند مدافع نظام  و جایگاه ولایت هستند.

خورشیدی گفت :در حماسه۹ دی ثابت شد که اگر مردم شرایط را غبار آلود حس کنند باید به پاخیزند و با اراده و همت جلوی آن را بگیرند چرا که حماسه ۹ دی روز انفجار غیرت دینی و انقلابی مردم محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: جوانان همیشه و در همه عرصه ها  همگام با همه مردم در کشور انقلابی ما حرکت کرده و حماسه آفریدنند همچنین افزود : جوانان باید همچنان با فداکاری و موقع شناسی  این مسیر را ادامه داده و در لحظات احساس خط از مسیر باز نمانند.

در پایان حسن خورشیدی یکی از بسیجیان نمونه پایگاه شهید پیردادی شهر سردشت از جوانان هم سن خود خواست که فردا در تجمع  با شکوه  ۹ دی شرکت کنند.

ارسال نظرات