در استانه حماسه نهم دی ماه:

نشست بصیرتی خانواده های پاسدار شهرستان خاتم برگزار شد

با حضور فرمانده سپاه ناحیه خاتم نشست بصیرتی ویژه همسران پاسدار خاتم برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۸۱۰۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در جمع خانواده های پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم ضمن تبیین طمع دشمن در فتنه 88 اظهار داشت: بار دیگر دشمن تمام‌عیار با تمامی قوا و تجهیزات خود به میدان آمد و همه‌کسانی پرچم ضدانقلاب و نظام را بلند کرده بودند با خود همراه کرد.

وی افزود: انتخابات تنها یک بهانه برای آن‌ها بود تا مقاصد براندازی نظام را دنبال نمایند به همین دلیل شعارهای جنبش شکل‌گرفته از انتخابات فراتر رفت و متوجه اساس نظام و انقلاب شد و در جریان فتنه 88 شاهد فتنه‌گری فتنه گران و تمرد آن‌ها از قانون اساسی بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم با اشاره به اغتشاشات رخ‌ داده در مراسمات ملی و مذهبی و در اوج آن در عاشورای سال 88 عنوان کرد: ساختارشکنی و حرمت‌شکنی فتنه گران تا جایی رسید که به مقدسات مذهبی نیز بی‌حرمتی کرده و خیمه‌های عزاداری سیدالشهدا را به آتش کشیدند و حرمت عزاداران حسینی را نیز رعایت نکردند.

آزادی نژاد گفت: برخی سیاسیون می‌خواهند فتنه سال 88 را در حد دو جریان سیاسی تقلیل دهند درحالی‌که این‌گونه نیست و باوجود اسناد و مدارک موجود مشخص می‌شود دشمنان از سال‌ها پیش از سال 88 به دنبال پروژه انقلاب مخملی در ایران بودند و به‌گونه‌ای نیز تا حدودی رفتار آن‌ها قابل پیش‌بینی بود که با هوشیاری ملت و تدابیر مقام معظم رهبری فتنه ناکام ماند.
وی با تشریح دستاوردهای حماسه 9 دی بیان کرد: این حماسه نشان داد اگر مردم درصحنه باشند دشمن بیرونی و جران منافق داخلی نمی‌تواند کاری انجام دهد و هنگامی دشمن می‌تواند نفوذ کند بین مردم و مسئولان شکاف و اختلاف بروز دهد علاوه بر این نقش رهبری نظام و جایگاه ولایت‌فقیه در مدیریت این فتنه قابل تحسین است.
ارسال نظرات