فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

۹ دی؛ مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی

به منظور افزایش بینش سیاسی بسیجیان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع بسیجیان پایگاه شهدای پاسدار از حوزه نصراقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۲۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در ابتدای این جلسه برنامه‌هایی که پایگاه قرار است در هفته جاری برگزار نماید، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مباحثی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها به مناسبت ۹ دی بین حضّار جلسه ردّ و بدل شد. سرهنگ زارع کمالی در این جلسه گفت:خداوند در آیه ۵۴ سوره مائده می‌فرماید: ” یُجاهِدونَ فی سَبیلِ اللَّهِ“یعنی افرادی که برای جهاد در راه خدا استمرار دارند به عبارتی جهاد ملت انقلابی تنها به یک میدان و جنگ تحمیلی ختم نمی‌شود و در این راه استمرار دارند نمونه آن ۹ دی‌ماه ۸۸ بود، انقلاب ساری و جاری هست تا زمانی که تفکر استکبارستیزی و تفکر زمینه‌سازی انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) را داشته باشیم لذا روز ۹ دی ۸۸ ملت ایران آب پاکی را روی دست دشمنان ریختند.
وی افزود:نهم دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود، در واقع نه دی را حق شناسی و دشمن شناسی رقم زد و در روز نه دی مردم شریف ایران آزمون بصیرت را با کتاب ولایت پاسخ دادند.
ارسال نظرات