لزوم افزایش ارتباط با نخبگان ورزشی/ عدم توجه به منش ورزشکاری معضلات اجتماعی را در پی دارد

مسئول ورزش بانوان شهرستان خرم‌آباد گفت: ما باید با نخبگان ورزشی ارتباط تنگاتنگ و مستقیم داشته باشیم و جنبه پهلوانی و منش ورزشکاری را که شامل خودباوری، جوانمردی، ازخودگذشتگی، معرفت اخلاقی و معرفت انسانی می‌شود، در بین آن‌ها اشاعه دهیم.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۳۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مژگان محمد زاده، مسئول ورزش بانوان شهرستان خرم‌آباد در نشست بزرگداشت حماسه ۹ دی در کانون بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، گفت: ما باید با نخبگان ورزشی ارتباط تنگاتنگ و مستقیم داشته باشیم و جنبه پهلوانی و منش ورزشکاری را که شامل خودباوری، جوانمردی، ازخودگذشتگی، معرفت اخلاقی و معرفت انسانی می‌شود، در بین آن‌ها اشاعه دهیم.
وی بابیان اینکه عدم توجه به این موضوعات معضلات اجتماعی را به بار می‌آورد گفت: منش ورزشکاری، مانند عمل خوب ورزشکاران ملی در تقدیم مدال‌های خود به خانواده شهدا است.

 محمد زاده گفت: ما باید این کار ورزشکاران را به رده‌های پایین‌تر جامعه هم یاد دهیم و با بهره‌گیری از این چهره‌های شاخص ورزشی، منش ورزشکاری را در بین آن‌ها اشاعه دهیم.
مسئول ورزش بانوان شهرستان خرم‌آباد بابیان اینکه وقتی ورزشکاران ما مقابله با ورزشکاران اسرائیلی را نمی‌پذیرند ‌و به مقام پایین‌تر اکتفا می‌کنند تصریح کرد: این عمل آن‌ها ناشی از اخلاق و منش ورزشکاری است و ما باید این چهره‌های موفق را الگو قرار دهیم و با آن‌ها ارتباط تنگاتنگ داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات