فرمانده سپاه ناحیه رودسر:

دشمنی دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دارد

فرمانده سپاه ناحیه رودسر فتنه 88 را کودتای مخملی برای براندازی نظام براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: این فتنه از طرف بیگانگان و عناصر خودفروخته داخلی و با حمایت‌ها و پشتیبانی استکبار جهانی رقم خورد.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۶۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودسر، ناصر پورکریمی در نشست با بسیج رسانه این شهرستان با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه حماسه 9 دی اظهار کرد: فتنه 88 که 8 ماه طول کشید دفاع مقدسی دیگر برای مقابله با فتنه گران با پشتیبانی استکبار بود.

وی دفاع مقدس و فتنه 88 را دو موقعیت سخت برای ملت ایران خواند و افزود: دشمن به‌ویژه استکبار برای خاموش کردن چراغ انقلاب که تشکیل‌شده از حکومت اسلام ناب محمدی است تلاش‌های زیادی کرده و به لطف خدا و هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم تاکنون موفق نشده تا اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب کند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس و ایستادگی در برابر قدرت‌های دنیا تصریح کرد: رشادت‌های رزمندگان در این دوران با حماسه‌آفرینی و سلحشوری افتخار و عزت برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

وی فتنه 88 را کودتای مخملی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: این فتنه از طرف بیگانگان و عناصر خودفروخته داخلی و با حمایت‌ها و پشتیبانی استکبار جهانی رقم خورد.

پورکریمی با اشاره به بهانه قرار دادن انتخابات و انتشار بیانیه‌های مختلف سران فتنه جهت اغفال افکار عمومی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 ملت قهرمان ایران با چشمان خود دیدند که فتنه گران به مساجد و خیمه‌های روز عاشورا حمله کرده و به رقص و پای‌کوبی پرداختند و ملت با دیدن عقبه یزیدیان زمان چشمانشان باز شد و سیل خروشان مردم در راهپیمایی علیه فتنه گران حماسه 9 دی رخ داد.

وی حماسه 8 و 9 دی‌ماه را نمایشی دیگر از وحدت ملت ایران خواند و افزود: مردم گیلان یک روز جلوتر از سایر ملت به میدان آمدند و پشتیبانی خود را از ولایت‌فقیه اعلام و نقش مهمی را در خلق حماسه 9 دی ایفا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به اینکه دشمن به خواب نمی‌رود و دشمنی‌هایش را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه می‌دهد، تصریح کرد: با هدایت‌گری‌های رهبر معظم، با بصیر و آگاه توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و کشتی انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمنان به سرانجام می‌رساند.

وی از برگزاری بیش از 20 برنامه فرهنگی به مناسبت 9 دی در رودسر خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی مختلف، یادواره‌های شهدا، فراخوان مقاله‌نویسی، سخنرانی، بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد امام خمینی (ره) شهرک انصاری، ... از برنامه‌های این شهرستان به مناسبت حماسه 9 دی است.

ارسال نظرات