خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

حماسه ۹ دی طومار فتنه‌گران داخلی و خارجی را در هم پیچید

امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود بیا بیان اینکه یوم الله 9 دی ماه سرآغاز فصلی نوین در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و بیعت با مقام عظمای ولایت است، گفت: حماسه ۹ دی طومار فتنه‌گران داخلی و خارجی را در هم پیچید.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۳۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی با بیان اینکه  حماسه نهم دی باید چون 22 بهمن گرامی داشته شود و نباید از یادها برود، افزود: عده ای معاند و ناآگاه با طراحی دشمنان داخلی و خارجی می خواستند انقلابی را که ثمره خون هزاران شهید است و به ثمر رسیده است به خیال خود سرنگون کنند.

وی ادامه داد: خروش غیرت ملت ایران در این روز  نشانه همبستگی، ولایتمداری و بصیرت انقلابی است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به فرمایشات رهبری در چند روز گذشته اظهارداشت: بیانات ایشان هشداری به برخی ها در ادامه فتنه 88 است .

وی اضافه کرد: نهم دی بدون شک یکی از بزرگ ترین و ماندگارترین حرکت های پس از انقلاب اسلامی است که در آن ملت انقلابی انزجار خود را از دشمنان و عوامل فتنه به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: عده ای از مسئولان کنونی می گویند اشتغال باید حل و تورم کم شود ولی باید به آن ها گفت چه کسی مسئول حل این هاست به جز خود شما.

امام جمعه هشترود یادآور شد: مردم باید هوشیار باشند و حرف دشمنان را قبول نکنند و مسئولان هم در راستای تحقق مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

حماسه ۹ دی طومار فتنه‌گران داخلی و خارجی را در هم پیچید

حماسه ۹ دی طومار فتنه‌گران داخلی و خارجی را در هم پیچید

مردم نمازگزار هشترود پس از اقامه نمازجمعه با راهپیمائی خود حماسه روز نهم دی را  گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها