بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان پلدختربه مناسبت سالروز حماسه نهم دی

۹ دی فصل جدیدی شد از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌ستیزی است

بسیج دانشجویی شهرستان پلدختربه مناسبت سالروز حماسه نهم دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۲۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
روز نهم دی برخاسته از بصیرت و دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه است.
امام خامنه‌ای

انقلاب اسلامی ایران بافرهنگ عاشورایی شکل گرفت و با کمک گرفتن و تکیه‌بر همین فرهنگ است که تاکنون توانسته است در آماج طوفان‌های سهمگین استوار و پابرجا بماند و عزت، سربلندی و افتخار ملت ایران را حفظ کند. در سال ۱۳۸۸ عده‌ای در نقش پیاده‌نظام، بازیچه دشمن شدند و با طرح دروغ بزرگ تقلب خیانت زیان باری را رقم زدند.
۹ دی تجلی" جهاد کبیر" و شعار استکبارستیزی یعنی ایستادگی امت حزب ا... و ولایتمدار ایران اسلامی در برابر دسیسه‌های استکبار جهانی و ایادی آن در داخل و خارج و عدم تبعیت پذیری از دشمن در میدان سیاست، فرهنگ، اقتصاد و... است.
روزی که غیرت انقلابی مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی، سردمداران کفر و استکبار جهانی را مبهوت خود ساخت و نقشه‌های شوم چندین ساله آنان را باطل نمود.
این بار نیز عاشورا به کمک ملت ایران آمد و پرده از چهره نفاق برافکند. ۹ دی فصل جدیدی شد از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌ستیزی و غیرت دینی و انقلابی مردمی که منتظر یک اشاره بودند تا طومار ننگین سران فتنه را در هم بپیچند.
تحولات این روز‌های منطقه و جهان اسلام به‌روشنی نشان داد که رمز پیروزی در برابر مستکبران فقط مقاومت است ۰
دانشجویان بسیجی شهرستان پلدختر با توکل بر ذات اقدس الهی و تمسک به قرآن کریم و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) بر تعهد انقلابی خود نسبت به حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه که ثمره خون هزاران شهید گلگون‌کفن است پایبندند و در این برهه حساس تاریخی و با بصیرت کامل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام و وارث شایسته روح خدا و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای تجدید بیعت می‌نمایند.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
دی‌ماه ۱۳۹۶
بسیج دانشجویی شهرستان پلدختر
ارسال نظرات