امام جمعه بهاباد:

کشتی انقلاب اسلامی کشتی سفینه امامت و ولایت است / ۹ دی روز مرگ فتنه و دفن دسیسه‌هاى فتنه‌گران است

امام جمعه بهاباد به سالروز حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ وروز بصیرت اشاره کرد و افزود: ۹ دی جلوه‌ای از بصیرت افزایی و ولایتمداری مردم شهید پرور ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۸۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خطبه‌های این هفته نماز که با شکوه خاصی برگزارشد به سالگرد حماسه نهم دی روز بصیرت اشاره کرد و اظهارداشت: حماسه ۹ دی استکبار، استعمار و استبداد را از کشور اسلامی ایران زدود و دشمنانی که دنبال غارت سرمایه‌های این ملت بودند را ناامید کرد.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه کشتی آل محمد (ص) سفینه نوح است گفت: کشتی انقلاب اسلامی کشتی سفینه امامت و ولایت است.
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه دشمنان همیشه در صدد این بودند تا بر علیه انقلاب توطئه کنند وریشه این نهال نو پا را از بین ببرند افزود: بنابراین دشمنان همیشه در صدد بودند تا به هر نحوی به این نظام ضربه زده و ریشه‌های نهال نوپای انقلاب اسلامی را بخشکانند چرا که تمام معادلات استعماری آنان را بهم ریخته بود.
وی با بیان اینکه ۹ دى براى یک فرد یا جریان خاص سیاسى نیست و از این‌جهت باید توجه داشت که این روز بزرگ که از ایام الله انقلاب اسلامى است، روزى جناحى نیست گفت:: این روز متعلق به ملت ایران و روز مرگ فتنه و دفن دسیسه‌هاى فتنه‌گران است.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران در یک حرکت خودجوش و با بصیرت و شجاعت در ۹ دی فتنه را خاموش کردند گفت: خروش مردم ایران هم بصیرت لازم را داشت، زیرا دشمن و اهداف او را به خوبی می‌شناختند و هم از شجاعت کافی برخوردار بود.
امام جمعه بهاباد سالروزوفات حضرت فاطمه معصومه (س) را به عموم مسلمانان و نمازگزاران تسلیت گفت و افزود:حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها ازجمله زنانى است که در طهارت نفس امتیازى خاص و بسیار والاداشت که امام هشتم برادر تنى آن‌حضرت او را (که نامش فاطمه بود) معصومه خواند.
حجت الاسلام بشکانی به ۷ دی سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی ره اشاره کرد و افزود: تاسیس این نهاد مقدس نشان از آینده نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی است که امروز شاهد آثار و برکات آن در کاهش بی سوادی هستیم که مبارزه با بی سوادی در کشور یک حرکت ارزشمند است.
وی با اشاره به اینکه باید بستر سواد آموزی در کشور به خصوص در مناطق محروم بیش از پیش فراهم شود تا بیسوادان از نعمت علم و سواد بهره‌مند شوند افزود: علم امتیازی برای انسان است، انسان عالم کمتر در کار‌های خود دچار اشتباه می‌شود.
انتهای پیام /
ارسال نظرات