خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس:

برگزاری ۱۵۰ برنامه بمناسبت ۹ دی در استان فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های ویژه ۹ دی در استان خبر داد و گفت: ۷۶ راهپیمایی و تجمع مردمی در این روز در استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۳۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

حجت‌الاسلام محمد رضایی ظهر امروز در نشست خبری با تشریح برنامه‌های 9 دی ماه اظهار داشت: بیش از 150 برنامه و نشست ویژه این روز و 76 راهپیمایی و تجمع مردمی در سراسر استان فارس برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برنامه‌های این روز در شیراز گفت: برگزاری راهپیمایی و تجمع مردمی در شیراز ساعت 14:30 در خیابان 9 دی شیراز با سخنرانی ضرغامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود. 

رضایی با بیان اینکه روز 9 دی‌ روز پیروزی حقانیت انقلاب و مکتب شیعه بر زیاده‌خواهان بود، افزود: صبح روز 9 دی‌ماه امسال، زنگ بصیرت در مدارس استان فارس نواخته می‌شود و باید تلاش کرد تا با برنامه‌های مختلف ماندگاری این روز را حفظ کرد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به برنامه‌های فرهنگی ویژه 9 دی اشاره و عنوان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی، برپایی 14 نمایشگاه بزرگ عکس با موضوع حماسه 9 دی در شیراز و برگزاری 11 شب شعر در استان فارس به اضافه ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و برنامه‌های پرسش و پاسخ در مساجد و فرهنگسراها و بوستان‌ها از جمله برنامه‌های فرهنگی برای روز 9 دی است. 

وی با اشاره به برگزاریگردهمایی علما و روحانیون استان فارس و جنوب کشور در شیراز در 7 دی ماه گفت: این برنامه با حضور و سخنرانی آیت‌الله رئیسی تولیت آستان مقدس رضوی و آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه‌ موقت تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها