با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان:

طرح غربالگری هپاتیت در حاشیه شهر زاهدان و مراکز پرخطر انجام شد

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان گفت : طرح غربالگری هپاتیت ویژه گروههای پر خطر در حاشیه شهر زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۶۸۶۹۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
برادرپاسدار علیرضا سرگزی در گفتگو باخبرنگار بسیج از زاهدان اظهار داشت :در قالب این طرح کار درمان و واکسیناسیون گروههای پرخطر درمحلات شیرآباد، مجدیه و خیابان پرستار شهر زاهدان انجام شد.
وی با اشاره به اینکه 500نفر تحت پوشش این طرح در حاشیه شهر زاهدان قرار گرفتند تصریح کرد : ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط کمتر توسعه یافته و کم بر خوردار توسط سپاه از جمله اقداماتی است که توانسته نقش موثری در تامین سلامت افراد ایفا کند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان در ادامه از برگزاری همایش هپاتیت در زاهدان خبر داد و یادآور شد: این همایش با حضور 300 نفر از پزشکان و پیراپزشکان با هدف آموزش آخرین روشهای درمان و پیشگیری انواع هپاتیت به ویژه هپاتیت نوع سی که قابل درمان است، اجرایی می شود.

سرگزی تاکید کرد:این همایش در راستای تحقق فرمان رهبری در موضوع تولید علم و آخرین راه کارهای پیشگیری و درمان در سالن اجتماعات پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برپا شد.
وی اظهار داشت: درمان بیماران مبتلا و پیشگیری از ابتلاء اطرافیان از طریق آموزش توسط 300نفر از پزشکان و پیراپزشکان صورت گرفت و در این طرح از آخرین روش های درمان و پیشگیری ازهپاتیت بویژه نوع c بهره گیری شد
ارسال نظرات