نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان

حماسه ۹ دی ماه خلق حماسه ماندگار ملت ایران در برابر فتنه گران بود

نماینده، ولی فقیه درسپاه دهگلان حماسه ۹ دیماه راخلق حماسه ماندگار ملت ایران اسلامی دربرابر فتنه گران دانست.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۱۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور مردم ومسئولان شهرستان دهگلان در نمازخانه جهاد کشاروزی برگزارشد.

در این مراسم حجت الا سلام منتشلو مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان گفت: تجلی حماسه تاریخی ۹ دی نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی و تجدید بیعت مردم غیور با ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

حجت الاسلام منتشلو این حماسه عظیم را بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دانست وگفت: فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم خورد و روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ را به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم، در تاریخ ماندگار کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: کسانی که در ۹ دی سال ۸۸ با ایجاد اغتشاش به خیابان‌ها ریختند در واقع هدفشان براندازی نظام و ولایت فقیه بود ومردم فهیم ایران اسلامی ثابت کردند که تا آخرین قطره خون خود حافظ نظام و رهبرشان هستند.

نماینده، ولی فقیه درسپاه دهگلان گفت: در طول دروان انقلاب اسلامی فتنه و دسیسه‌های فراوانی وجود داشته که مردم ما با بصیرت و دانایی توتسنتد در مقابل ان ایستاده و بر آن پیروز شوند.

حجت الاسلام منتشلو با اشاره به وقوع انقلاب‌ها در منطقه گفت: نبود رهبری، چون ولایت فقیه در راس حکومت انقلاب‌های به وقوع پیوسته منطقه انقلابشان بیش ار یکسال تداوم نداشته است.

وی درادامه گفت:حماسه ۹ دی ماه سالروز خلق حماسه ماندگار ملت ایران در برابر فتنه گران بود و مردم با حضور دشمن‌شکن و غرورآفرین خود در این روز صحنه‌ای را رقم زدند که این جریان جمع شد.

حجت‌الاسلام منتشلو گفت: ملت ایران همواره نشان داده‌اند که در تمامی عرصه‌های حساس انقلاب حاضر بوده و آماده هستند که جان خود را برای دفاع و حفظ و حراست از این نظام تقدیم کنند.

وی افزود: روز نهم دی ماه روزی است که مردم ما در حمایت از رهبری، ولایت فقیه و مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمده و شکوهی را ایجاد کردند که دشمنان برای همیشه نسبت به توطئه‌هایی که داشتند مأیوس شدند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات