حماسه ملت انقلابی در سالروز یوم‌الله ۹ دی در کشور / اجازه سوءاستفاده به دشمن نمی‌دهیم

ملت انقلابی ایران امروز یکپارچه با حضور در راهپیمایی عظیم حماسه ۹ دی، ضمن محکومیت حرکات فتنه‌گران تاکید کردند: اجازه سوءاستفاده به دشمن نمی‌دهیم.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۶۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، ملت ایران امروز در راهپیمایی سالروز یوم‌الله 9 دی‌ماه، روز تجلّی دست قدرت الهی در برابر فتنه عظیم آمریکایی ـ صهیونیستی علیه نظام مقدس اسلامی و خلق حماسه بزررگ، ماندگار و سرنوشت‌ساز با حضوری حماسی و بی‌نظیر نسبت به حرکت‌های ساختارشکنانه اخیر واکنش نشان داده و این حرکات را به‌شدت محکوم کردند. 

ملت ایران امروز در سراسر شهرها و استان‌های کشور با حضور خود اقتدارِ نظام اسلامیِ متّکی به مردم، وحدت لاینفک ملّت حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، وظیفه‌شناسی و عمل به هنگام را به نمایش گذاشتند. 

امروز مردم انقلابی ایران با حضور یکپارچه در راهپیمایی عظیم حماسه 9 دی ضمن نمایش دشمن‌شناسی، بصیرت و عمل به هنگام خود تاکید کردند که اجازه شکل‌گیری فتنه جدید و سوءاستفاده دشمنان از مطالبات به حق‌شان را نمی‌دهند. 

مقدم‌فر: چالش‌های اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی، گسل‌هایی که دشمن می‌خواهد فعال کند

مشاورعالی فرمانده کل سپاه، چالش‌های اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی امروز را از گسل‌هایی دانست که دشمن امید دارد تا از طریق تحریک آن به جمهوری اسلامی آسیب بزند و گفت: دشمن تلاش دارد از این فضا استفاده کرده و بلافاصله آن را تبدیل به مسائل سیاسی و امنیتی کند

حجت‌الاسلام رئیسی: فتنه‌‌گران می‌خواهند با سوارشدن بر مطالبات به‌حق مردم "فتنه جدید" راه‌اندازی کنند

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: دشمنان و فتنه‌گران می‌‎خواهند با موج‌سواری نسبت به مطالبات به حق مردم "فتنه جدید" راه‌اندازی کنند.

حضور پرشور مردم همدان در گرامیداشت حماسه 9 دی

مردم بصیر و انقلابی همدان در سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی مراسم بزرگداشت این روز را در صحن حرم مطهر امامزاده عبدالله همدان آغاز کردند.

محکومیت حرکت‌های ساختارشکنانه از سوی مردم انقلابی مشهدمقدس همزمان با سالروز 9 دی

 راهپیمایی عظیم 9 دی در خراسان‌‌رضوی همزمان با سراسر کشور آغاز شد. راهپیمایی باشکوه 9 دی امروز صبح در مشهد از مسیر میدان شهدا به سمت بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی آغاز شد.

همزمان با یوم‌الله نهم دی ماه، روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه مشهدالرضا(ع) با حضور باشکوه خود در راهپیمایی حماسه 9 دی برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

مردم مشهد با سر دادن شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند.

در این راهپیمایی باشکوه میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) نوحه‌خوانی می‌کند و در ادامه راهپیمایان در مسیر معین‌ شده حرکت خود را آغاز کردند و حرمت‌شکنی عاشورای حسینی در سال 88 را به شدت محکوم کردند.

تجمع بزرگ مردم سمنان در سالروز بصیرت برگزار شد

صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور تجمع بزرگ نهم دی‌ماه روز بصیرت در سمنان برگزار شد.

مردم سمنان با حضور پررنگ خود در این مراسم باری دیگر با ولایت‌فقیه بیعت کردند و با سردادن شعارهای " مرگ بر آمریکا "، " درود براصل ولایت‌فقیه "، " مرگ بر منافقین " و غیره در میدان امام خمینی (ره) تجمع کردند.

در این مراسم مردم سمنان پیام‌های کوبنده خود را علیه آمریکای جنایت‌کار بر روی تابلوهای بزرگ بسیج دانشجویی استان سمنان نوشتند.

اجتماع بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

 مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی دقایقی قبل در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

حاضران در این مراسم پلاکاردهایی با مضامین محکومیت فتنه گران نیز در دست دارند و شعارهای ضد آمریکایی سر می‌دهند.

بزرگداشت حماسه 9 دی در اردبیل برگزار شد

 امروز مصلای امام خمینی(ره) اردبیل مردم ولایی، غیور و بابصیرتی را در خود جای داده بود که همه آمده بودند تا یکصدا و زیر لوای حسینی به فرمان مقام معظم رهبری باری دیگر لبیک گفته و هم‌صدا با ولی فقیه در برابر فتنه‌ها، مداخله‌های غرب و توطئه‌های ضدانقلاب قدعلم کرده و استوار و با صلابت بایستند.

از ابتدای صبح امروز خیابان‌های منتهی به مصلای اردبیل مملو از جمعیتی بود که با پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و بنرهایی در دست که شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر انگلیس" روی آن حک شده بود، آمده بودند تا این روز عظیم در  تاریخ را همچون همیشه گرامی بدارند.

مردم ولایتمدار اردبیل امروز باری دیگر به صحنه آمدند تا بعد از حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری در کشور و حماسه‌آفرینی ملت ایران در نهمین روز از دی ماه سال 88 باری دیگر با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند، همین مردم در سال 88 و در بزنگاه و با هدایت های رهبری فرزانه انقلاب مسیر را به درستی تشخیص دادند و با خلق حماسه 9 دی تودهنی محکمی به دشمن زدند و انقلاب اسلامی را دوباره از فتنه ها بیمه کردند.

در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی امروز اردبیل، نوجوانان و کودکانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشته و با شوق و فداکارانه آمده بودند تا بگویند همیشه هوشیار بوده و در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور پیشگام بوده و همواره پشت و پشتوانه رهبری هستند.

راهپیمایی 9 دی در استان ایلام برگزار شد

 بار دیگر مردم استان  ایلام در راستای تجدید بیعت خود با ولایت‌فقیه راهپیمایی سراسری 9 دی را بعد از صبح  امروز با حضور باشکوه و پرشور خود برگزار کردند.

این راهپیمایی در ایلام  همزمان با تمام شهرستان‌های استان ایلام،‌ از میدان 22 بهمن تا مسجد جامع ایلام برگزار شد.

در این راهپیمایی همراه با مردم انقلابی، مومن و شهید پرور ایلام جمعی از مسئولان از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، سردار شعبانی  جانشین دانشگاه امام حسین(ع) فرمانده انتظامی استان ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، نمایندگان مردم در مجلس، اعضای شورای شهر ایلام، رئیس و اعضای اتاق اصناف و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

مردم با سردادن شعارهای «ما اهل کوفه نیستیم رهبر تنها بماند»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «حیدری‌ام فدای سید علی‌ام» و با حمایت از ولی‌فقیه، آرمان‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا این مسیر را پیمودند.

آیت‌الله خاتمی: حماسه 9 دی انقلاب را بیمه کرد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دو حماسه بزرگ مردم بعد از انقلاب کشور را بیمه کرد گفت: دشمنی توانایی حمله نظامی به مردم ایران را ندارد.

تجمع بزرگ مردم قم در سالروز 9 دی برگزار شد

تجمع بزرگ یوم‌الله 9 دی در مدرسه فیضیه قم با حضور عظیم شخصیت‌های برجسته حوزوی، روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این تجمع مردم با شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "ما همه عمار توییم خامنه‌ای"، "حسین حسین شعار ما، شهادت افتخار ما"، "تطهیر فتنه‌گران خیانت است به قرآن" و غیره در کنار حفظ روحیه استکبارستیزی پاسخ محکی به یاوه‌گویان نظام دادند.

کرمانشاهیان حرمت‌شکنی‌ فتنه‌گران را محکوم کردند

 راهپیمایی عظیم 9 دی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد. راهپیمایی باشکوه 9 دی امروز صبح در کرمانشاه از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز شد.

همزمان با یوم‌الله نهم دی ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه کرمانشاه با حضور باشکوه خود در راهپیمایی حماسه 9 دی برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

در این راهپیمایی مردم با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند.

در این مراسم باشکوه مردم حرمت‌شکنی عاشورای حسینی در سال 88 را به شدت محکوم کردند.

راهپیمایی باشکوه 9 دی در سراسر استان قزوین برگزار شد

 راهپیمایی باشکوه 9 دی و خلق حماسه‌ای جدید در برگی از تاریخ همزمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار شد.

در این تجمع بزرگ مردم ولایت‌مدار استان قزوین که با حضور حداکثری ملت همراه بود، شکوه و اقتدار ایران در مقابل مستکبران به نمایش گذاشته شد.

مردم استان قزوین با حضور پررنگ خود در این مراسم باری دیگر با ولایت‌فقیه بیعت کردند و با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "درود براصل ولایت‌فقیه" و "مرگ بر منافقین" تجمع کردند.

در این مراسم مردم مذهبی و شهیدپرور استان قزوین پیام‌های کوبنده خود را علیه آمریکای جنایت‌کار بر روی تابلوها و پلاکاردها نوشته و به نمایش گذاشتند.

کرانه‌های خلیج فارس نظاره‌گر بصیرت انقلابی مردم هرمزگان در سالروز 9 دی شد

 همزمان با سالگرد حماسه 9 دی برنامه‌های بزرگداشت این روز با حضور پرشور و گسترده مردم در سراسر استان هرمزگان برگزار شد.

اجتماع بزرگ نهم دی در بندرعباس در میدان انقلاب این شهر برگزار شد که مردم حضوری گسترده در آن داشتند و علی محمد نائینی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی سخنران این مراسم بود.

در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی مردم با سر دادن شعارهای فتنه‌گر بی‌حیا ننگت باد ننگت باد، در خواست ما از قوه قضاییه برخورد با مزدور آمریکایی و ما ذولفقار حیدریم مطیع امر رهبریم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

شهرها، جزایر و مناطق مختلف استان هرمزگان از کرانه‌های خلیج فارس و سواحل مکران تا مناطق شمالی، شرقی، غربی و مرکزی این استان شاهد اجتماعات گسترده مردم در بزرگداشت نهم دی بود.

ویژه برنامه گرامیداشت 9 دی در یزد برگزار شد

ویژه برنامه گرامیداشت حماسه 9دی صبح امروز با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حجت الاسلام محمد حسن زمانی معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور، جمعی از مسئولان، روحانیون، طلاب و مردم ولایتمدار یزد در مسجد حظیره برگزار شد.

سپس مردم با شعارهای "الله اکبر خامنه ای رهبر" ، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" ، "رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم" ، "خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است" ، "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" ، "مرگ بر منافق" ، "مرگ بر انگلیس" ، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"،"لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است"،"خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است"،"ما ذوالفقار حیدریم مطیع امر رهبریم" انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و آمادگی خود برای مقابله با دشمنی‌های استکبار را فریاد زدند.

مردم یزد در این ویژه برنامه با گرامیداشت یوم الله نهم دی، تاکید کردند که به هیچ عنوان در برابر فتنه‌ها دست از پشتیبانی ولایت فقیه بر نداشته و همچنان در راه حفاظت از انقلاب و ارزش‌های ایران اسلامی ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: فتنه 88 استحاله انقلاب اسلامی را دنبال می‌کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: نخستین عبرتی را که از فتنه 88 برای ما قابل دریافت است این مدل حرکت نرم برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران بود و فتنه 88 استحاله انقلاب اسلامی را دنبال می‌کرد.

مراسم بزرگداشت 9 دی در 19 شهرستان سیستان و بلوچستان برگزار شد

 اقشار مختلف مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان از صبح امروز با حضور در مراسم‌های گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی 9 دی بار دیگر ثابت کردند که برای دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب در صحنه حاضر هستند.

مردم شیعه و سنی 19 شهرستان سیستان و بلوچستان‌ در با حضور گسترده در مراسم‌های جداگانه‌ای بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از ولایت اثبات کردند و نشان دادند وحدت و بصیرت در این خطه از کشور روز به روز نمود بیشتری پیدا می‌کند.

مردم در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان با سردادن شعارهای مختلف اقدامات فتنه‌گران و دشمنان نظام در 88 را محکوم کردند و اعلام داشتند که هرگز اجازه تکرار حوادث سال 88 را به بدخواهان نظام نمی‌دهند.

در این مراسم‌ها اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهایی از جمله "مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه و مرگ بر انگلیس" فتنه‌گران داخلی و خارجی را محکوم کردند.

راهپیمایی "پرشور" و "انقلابی" مردم استان خراسان شمالی در سالروز حماسه نهم دی برگزار شد

٬ مردم شهرها و بخش‌های مختلف استان باب‌الرضا(ع) صبح امروز با حضور در میادین و خیابان‌های مرکزی شهر٬ سالروز قیام نهم دی را گرامی‌ داشته و با برگزاری راهپیمایی‌٬ نقشه دشمنان در ایجاد شکاف و فتنه جدید در صفوف ملت را خنثی کردند.

هزاران نفر از مردم شهید پرور شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی٬ همگام با سایر مراکز استان‌ها٬ از ساعت 9 صبح امروز با حضور در میدان شهید این شهر٬ راهپیمایی بزرگ سالروز حماسه 9 دی را برگزار و تا مسجد انقلاب بجنورد٬ تظاهرات کردند.

در این تظاهرات عظیم٬ در روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه بجنورد با حضور باشکوه خود در راهپیمایی حماسه 9 دی، برگ زرین دیگری را به افتخارات خود افزودند.

مردم شیروان و اسفراین نیز با حضور در راهپیمایی بزرگ 9 دی٬ با سر دادن شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند و بار دیگر جنایت سران فتنه در سال 88 را محکوم کردند.

مردم شهرهای مانه و سملقان٬ گرمه٬ جاجرم٬ فاروج و راز و جرگلان نیز در این راهپیمایی همراه باشکوه شعارگویان ومداحان٬ با ذکر شعارها و شهرهای انقلابی٬ فضایی آکنده از حماسه و معنویت را خلق کرده و در ادامه٬ راهپیمایان در مسیر معین‌ شده٬ حرکت خود را آغاز کردند و حرمت‌شکنی عاشورای حسینی در سال 88 را به شدت محکوم کردند.

مردم خراسان جنوبی بار دیگر با حضور گسترده خود خط بطلان بر نقشه‌‌های دشمن کشیدند

روز 9 دی ماه در تاریخ مانگار شد و به راستی این جمله رهبر انقلاب اسلامی بسیار عمیق است که فتنه 88 را دشمنی چندین ساله‌ دشمنان و در ادامه قضایای چون فتنه سال 78 تحلیل می‌کنند و راه علاج آن را حرکت عظیم مردمی مانند آنچه که در 9 دی سال 88 رخ داد دانستند.

رهبر معظم انقلاب 9 دی ماه را عامل درهم پیچیدن بساط فتنه گران و حادثه‌ای ماندنی در تاریخ اعلام کردند و این شد که امروز مردم خراسان جنوبی  باری دیگر در سراسر استان برای بیعت مجدد با ولایت به صحنه آمدند.

پناهیان: 9 دی مدل "مقاومت اسلامی" را جایگزین "انقلاب‌های رنگی" کرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از برکات 9 دی این بود که مدل مقاومت اسلامی را جایگزین انقلاب‌های رنگی کرد.

آل‌هاشم: فتنه 88 تمام شد ولی فتنه‌های جدید دشمنان در راه است

نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فتنه 88 تمام شد ولی فتنه‌ها همچنان باقی است و فکر نکنیم پرونده فتنه بسته شده پس باید بصیرت را روز به روز بیشتر کنیم تا پاسخگوی فتنه‌های بعدی باشیم.

ضرغامی: 9 دی یاسوج اوج بصیرت و رفتار عقلانی مردم ایران را نشان می‌دهد

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: 9 دی پس از انقلاب 57 و 13 آبان 58 سومین انقلاب در کشور بوده که اوج بصیرت و رفتار عقلانی مردم فهیم ایران را نشان می دهد.

مصلحی: هدف تشکیل کمیته صیانت از انتخابات "ایجاد توهم تقلب" بود

وزیر سابق اطلاعات گفت: کمیته صیانت از انتخابات 6 ماه قبل از انتخابات سال 88 رقم خورد و هدفشان این بود که در صورت پیروزی در انتخابات آن را به نام خود ثبت کنند و در صورت شکست در انتخابات، توهم تقلب را در ذهن‌ها ایجاد کنند.

اجتماع بزرگ مردم کرمان در سالروز حماسه 9 دی برگزار شد

 اجتماع بزرگ مردم کرمان در سالروز حماسه 9 دی با حضور پر شور مردم و مسئولان صبح امروز در مقابل حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، این مراسم که با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش تسنیم مراسم گرامیداشت 9 دی در کرمان که با سخنرانی آیت‌الله خاتمی، مداحی، سرود و دیگر مراسم جانبی همراه بود، قطعنامه روز 9 دی مردم کرمان قرائت شد.

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در استان گلستان برگزار شد

 هشتمین سال گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی با حضور گسترده مردم و مسئولان استانی و شهرستانی با سخنرانی حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در مصلی وحدت برگزار شد و مردم شعارهای ضد آمریکایی، انگلیسی و ضد فتنه‌گران سر دادند.

اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه گرگان از کارمند، کشاورز و بازاری و دیگر اقشار این شهرستان در تجمعی حماسی جمع شدند تا روز 9 دی که روز بصیرت و آگاهی است را بزرگ بدارند و تکریم کنند و نشان دهند این ملت در راه پاسداری از ارزش‌های اسلامی و پیروی از خون شهدای انقلاب اسلامی همواره در کنار رهبری خواهند بود.

شرکتکنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر ضد ولایت فقیه، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده ، لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه‌ای هر گونه فتنه و فتنه‌افکنی را محکوم کردند.

مردم دیگر شهرهای استان گلستان نیز در 19 نقطه بار دیگر مردم در راستای تجدید بیعت خود با ولایت‌فقیه راهپیمایی سراسری 9 دی را با حضور باشکوه و پرشور خود برگزار کردند و همراه با مردم انقلابی، مومن و شهید پرور، جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

حاجی‌بابایی: اشرافی‌گری، انقلابی نمایی و ایجاد یأس دام‌های دشمن برای مسئولان هستند

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه یک 9 دی دیگر لازم است تا به رهبری کمک کند افرادی که به زور سوار بر انقلاب شده و آبروی آن را می‌برد به زیر بکشد گفت: اشرافی‌گری، انقلابی نمایی و ایجاد یأس دام‌های دشمن برای مسئولان هستند.

بوشهری‌ها بر حفظ بصیرت، هوشیاری و پیروی از ولایت فقیه تاکید کردند

آیین بزرگداشت سالگرد حماسه 9 دی ظهر امروز در مصلی جمعه بوشهر با حضور حماسی مردم ولایت‌مدار، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نیروهای مسلح  با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی حضور داشت مردم با شعارهای کوبنده با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در مراسم 9 دی بوشهر آن گاه با حضور در راهپیمایی باشکوهی که در مسیر مصلی تا میدان قدس برگزار شد ضمن  محکوم کردن حرکت‌های ساختارشکنانه در برخی نقاط کشور بر حفظ بصیرت، هوشیاری آحاد جامعه و پیروی از ولایت فقیه تاکید کردند.

در این آئین که نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی حضور داشت شرکت‌کنندگان با شعارهای «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق  کردند.

راهپیمایان بوشهری همچنین با سر دادن شعارهای «سربازان حیدریم فداییان رهبریم»، «فتنه‌گر بصیرت بصیرت»، «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است» بر وحدت و بصیرت خود در برابر فتنه دشمنان تاکید کردند.

راهپیمایی عظیم مردم رشت در پاسداشت حماسه یوم‌الله 9 دی

راهپیمایی بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی امروز در میدان شهدای ذهاب شهر رشت و با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان ولایی این شهر برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه رشت با حضورشان در راهپیمایی امروز نشان دادند که پای آرمان‌های اصیل انقلابی خود ایستادند و اجازه نمی‌دهند فتنه‌گران توطئه جدیدی را برای ایجاد آشوب در کشور طراحی کنند.

امت ولایی گیلان با حضورشان انتقاد به وضع موجود اقتصادی را حق طبیعی همه مردم دانستند و با تاکید بر لزوم حفظ بصیرت، صف منتقدان و معترضان را از فتنه‌گران تجمعات اخیر جدا کردند.

حضور پرشور مردم لرستان در سالروز یوم‌الله 9 دی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مردم بصیر و انقلابی استان لرستان در سالروز حماسه 9 دی با حضور پرشور خود در صحنه با مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

بزرگداشت حماسه "9 دی" در استان انقلابی کردستان برگزار شد

 امروز همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه این خطه از سرزمین میهن اسلامی باحضور در سالن آزادی این شهر سالروز حماسه تاریخی و ماندگار نهم دی‌ماه را گرامی داشتند.

مردم ولایتمدار کردستان همگام با ملت ایران اسلامی با حضور در مراسم سالروز "9 دی" ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی فریاد برائت از استکبار جهانی و سران فتنه را سر دادند و یکدل و یکصدا به گوش دشمنان نظام رساندند که فتنه‌گران هیچ جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی ندارند.

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

 همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان‌های استان تهران سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشته و با شعارهای باصلابت بار دیگر اوج همدلی و وحدت خود را به جهانیان نشان داده و مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند.

تجمع 9 دی در مصلی‌های شهرستان‌های 17 گانه آذربایجان‌غربی برگزار شد

امروز هم‌زمان با سراسر کشور مردم شهرستان‌های 17 گانه آذربایجان غربی در 42 شهر این استان با حضور در مساجد و مصلی‌های اقامه نماز جمعه یوم الله 9 دی را گرامی داشتند.

این مراسم در ارومیه با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و با شرکت برخی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

ارسال نظرات