معاون اقتصادی استان لرستان:

لزوم ایجاد تورهای گردشگری توسط مؤسسات مردم‌نهاد در لرستان

معاون اقتصادی استان لرستان گفت: باید برای وسعت در گردشگری از تورهای گردشگری توسط نهادها و تشکل‌ها و مردم ایجاد کرد باید گردشگر در شهر بیاید در آنجا خرید کنند و باید غذاهای سنتی و صنایع‌دستی حتماً در شهرستان احیا شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۸۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱

 

 


به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، گودرز امیری معاون اقتصادی استان لرستان در جمع مسئولین اداری شهرستان ازنا اظهار داشت: مناطق گردشگری زیادی در سطح استان لرستان داریم و عزم متقاضی را می‌طلبد و تسهیلات خوبی به این بخش اختصاص‌یافته است.


وی افزود: در بحث کشاورزی باید کاری را که در اولویت قرار دهیم اصلاح نژاد دام و بذر است که در دستور کار جهاد کشاورزی قرارگرفته است.


معاون اقتصادی استان لرستان عنوان کرد: در بحث سیستم آبیاری در زمین‌های کشاورزی از سرمایه‌گذار می‌توان استفاده شود که در قانون آن آمده است 75 درصد را دولت می‌دهد و 15 درصد را فرد متقاضی که می‌توان طی یک قرارداد دوساله زمین را در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهند.


وی با اشاره به بحث گردشگری بیان کرد: باید برای وسعت در گردشگری از تورهای گردشگری توسط نهادها و تشکل‌ها و مردم ایجاد کرد باید گردشگر در شهر بیاید در آنجا خرید کنند و باید غذاهای سنتی و صنایع‌دستی حتماً در شهرستان احیا شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار