بیمه ۷۹۰ زن سرپرست خانوار در استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: یکبیمه ۷۹۰ زن سرپرست خانوار در استان میلیارد و۵۸۳ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی هزار و ۶۱۳ خانوار از زنان سرپرست و مجریان طرح های‌ اشتغال کمیته امداد استان در سال ۹۶ پرداخت شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۵۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
محبی با بیان اینکه این نهاد مددجویان خود را در دو سر فصل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال زایی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد، افزود: یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان در ۹ ماهه امسال پرداخت شد.
وی تعداد مددجویان مشمول بیمه تأمین اجتماعی را هزار و ۶۱۳ خانوار بیان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۷۹۰ خانوار زنان سرپرست و مابقی مجریان طرح‌های اشتغال هستند.
وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، تلاش برای توانمندی و ارتقاء اعتماد به نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است، اضافه کرد: با ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی، و درمان بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان در خصوص طرح‌های اشتغالزایی مشمول بیمه اجتماعی هم گفت:در صورت فعال نبودن طرح، بیمه این مجریان قطع شده و برای راه‌اندازی مجدد مهلت ۶ ماهه تا یک‌ساله داده می‌شود.
وی افزود: پس از اجرای طرح از سوی مجریان، این افراد به شعب تأمین اجتماعی معرفی‌شده و هر سه ماه یک‌بار حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.
ارسال نظرات