بیانیه شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی مهریز در آستانه ۹ دی؛

۹ دی تصویری از قدرت نظام اسلامی و سد نفوذ ناپذیر مردم بود/فتنه و توطئه دشمنان در مسیر انقلاب تمامی ندارد

در بخشی از این بیانیه آمده است:مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و توطئه خطرناک ۱۳۸۸ سربلند خارج شدند، اما بایستی بدانیم ، فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی ندارد، و تا این انقلاب در سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلامی جلو می‌رود، دشمن برای آن توطئه‌چینی می‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۷۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان مهریز به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ‌
می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خود خاموش کنند، ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _. آیه ۸)

یوم‌الله نهم دی تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بود که در آن روز دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم‌تر از قبل قرارداد.

۹ دی در گذار از ۸ ماه فتنه پیچیده، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‌شان ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و از پی آن گرد و غبار ۸ ماه آتش‌افروزی در خیابان‌ها و مساجد و پاره‌کردن عکس امام روح‌الله و شعار‌های ضد مقاومت و در نهایت آتش جسارت به خیام اباعبدالله (علیه‌السلام) در خیابان‌های تهران و عزاداران حسینی در هنگامه عزا و ماتم برای امام شهیدشان فرونشست و این‌گونه نهم دی پرچم راهنمایی دیگران و روزی «متمایز» شد؛ تنها با مرور وقایع هشت ماه فتنه انگیزی دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن‌ها در سال ۸۸ به خوبی می‌توان به عظمت این حماسه بزرگ پی برد.

بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست، همچنان که خلق حماسۀ نهم دی ۸۸ هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست، اما برخی از معاندان و باقی مانده‌های جریان فتنه می‌خواهند فتنه ۸۸ را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه‌ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است.

نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان بود، یوم الله نهم دی؛ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خوردۀ انقلاب اسلامی بود. در یوم الله ۹ دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم‌تر از قبل قرار داد.

آن حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرمود: ه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به درستی، تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی «علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنۀ فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و توطئه خطرناک ۱۳۸۸ سربلند خارج شدند، اما بایستی بدانیم، فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی ندارد، و تا این انقلاب در سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلامی جلو می‌رود، دشمن برای آن توطئه‌چینی می‌کند و فتنه‌های بعدی متفاوت، پیچیده‌تر و به مراتب سخت‌تر است، زیرا دشمن نیز از شکست‌های خود تجربه می‌گیرد و با شیوه‌های متفاوت و بازیگران جدید و هر روز در لباسی به میدان می‌آید.

اگرمراقبت و از فتنه‌ها درس گرفته نشود، سرچشمه‌های فتنه قبلی، بازیگران، ابزار‌ها و شیوه‌های آن شفاف نشود، در درک فتنه‌های آیندۀ دشمنان اسلام و ایران دچار مشکل خواهیم شد و این نکته بسیار برای آینده و سلامت نظام و کشور مهم است که اگر از فتنه ۸۸، حساسیت‌زدایی شود، دچار غفلت شده، در آینده در دام فتنه‌هایی به مراتب مهلک‌تر و پیچیده‌تری خواهیم افتاد؛ از همین روی از نخبگان و فرهیختگان کشور، مدیران و اصحاب رسانه‌ها و جراید، مسئولان مراکز و دستگاه‌های حاکمیتی، فرهنگی، سیاسی و دینی، صاحبان بیان، قلم و تریبون انتظار می‌رود تا از فرصت نهم دی، به عنوان فرصتی طلایی برای بازخوانی و بازنشر حقایق فتنۀ ۸۸ و حماسۀ ۹ دی، روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان و آینده سازان کشور استفاده کرده و با وحدت و اتحاد و همدلی تحت لوای ولایت فقه، آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی؛ بر اقتدار و قدرت نرم نظام و توان مبارزه با جریان‌های نفوذ بیش از پیش بیفزائیم.

در پایان بدین وسیله اعلام می‌داریم بسیج دانشجویی مهریز به عنوان یک تشکل دانشجویی همواره خود را مطیع امر ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای می‌داند و به منظور حفظ استقلال و هویت آزاد دانشجویی زیر بیرق هیچ یک از گروه‌ها و جریانات سیاسی سینه نخواهیم زد و تنها و تنها از فرامین مقام عظمای ولایت پیروی می‌نماییم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار