رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت:

۹دی آزمون ولایتمداری جامعه دینی ما بود

رئیس تبلیغات اسلامی گلوگاه گفت: ۹ دی ماه سال ۸۸ نشان هوش سیاسی، اجتماعی بالای مردم و آزمون ولایتمداری جامعه دینی ما در دفاع از آرمان ولایت بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۹۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی و تبلیغات ناحیه گلوگاه، حجت الاسلام حسینعلی فعالی اظهار داشت: ۹ دی آزمون ولایتمداری جامعه دینی ما بود که در کش و قوس ماجرای احزاب و جریان‌های سیاسی، ثابت کرد که این خط اصالت انقلاب اسلامی است که متّکی به ولایت فقیه، ماندگار است و بس.

وی افزود: مردم ولایتمدار این شهرستان در حماسه ۹ دی ۸۸ پیش از دیگر شهرها در هشتم دی ماه، بیعت با ولایت فقیه نمودند و در ۹ دی نیز همگام با پیکره ملّت ایران در افشای خط نفاق به میدان آمدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: ۹ دی به هیچ جریان خاص تعلق ندارد بلکه هویّت انقلابی مردم، به دشمن شناسی هوشمندانه آنان و به ارتباط صمیمانه بین نظام امامت و امّت تعلّق دارد و با آنکه اهالی فتنه دشمن را امیدوار کردند اما حماسه سازان ۹ دی، فتنه گران را خانه نشین و دشمن را مأیوس کردند.

فعالی گفت: امروز پس از گذشت ۸ سال و فروکش کردن غبارها، جز معدودی، همگان قصّه فتنه را درس عبرت آموز گذر از گردنه‌ها یافته‌اند و امیدوارانه برای سربلندی و عزّت این سرزمین تلاش می‌کنند و امروز ریزش‌ها و سرافکندگی برای تحریک کنندگان فتنه، فتنه سازان، موج سواران فتنه و پشتیبانان خارجی فتنه باقیمانده است و رویش‌هایش برای ملت قهرمان ایران باقی ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها