سردار غلامی در گفتگو با «بسیج» خبر داد

ساخت ۱۲۰۰ خانه مددجویان بهزیستی زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۵۸۰۰ پاسدار و بسیجی مستقر در ۳۱ مقر نقاط زلزله زده ساخت ۱۲۰۰ منزل مددجویان بهزیستی را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۴۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه تفاهم نامه ساخت ۱۲۰۰ منزل مددجویان بهزیستی توسط سپاه منقعد شده است، گفت: ۵۸۰۰ پاسدار و بسیجی مستقر در ۳۱ مقر نقاط زلزله زده اینکار را انجام می‌دهند.

سردار غلامی افزود: ما اکنون در ابتدای راه برای رسیدگی به اوضاع مناطق زلزله زده هستیم. تا کنون هر امدادی که بوده برای شرایط اضطرار بوده است. سپاه پاسداران انقلاب تا بازسازی کامل این مناطق در کنار مردم خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی یاد اور شد: با توجه به اینکه نظر دولت محترم در واگذاری ساخت و ساز منازل تخریب شده به خود مردم بود، اما مددجویان بهزیستی که، ولی نعمتان ما هستند این توانایی را ندارند و ما در کنار ان‌ها خواهیم بود.

وی  تصریح کرد: به جز سپاه استان کرمانشاه ۳۱ سپاه استانی دیگر در منطقه برای رسیدن شهرستان‌های زلزله زده به شرایط مطلوب حضور دارند و کار بازسازی را انجام خواهند داد.

سردار غلامی گفت: مدعی نیستیم که برای مردم کار بزرگی انجام دادیم، اما با تمام توان ۵۸۰۰ نیروی بسیجی و پاسدار را در ۳۱ منقر در مناطق زلزله زده مستقر کردیم تا با بهره گیری از اقشار متخصص بسیج و تجربه‌ای که در سازندگی داریم دین خود را اندکی ادا کنیم.


ارسال نظرات