حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی در میبد:

توان انقلاب اسلامی ایران در مدیریت دنیا/ فتنه ۸۸ بارها در تاریخ برای مردم ایران تجربه شده است

، با اشاره به آشوب های چند روز گذشته در برخی از شهرهای کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول حیات پر برکت خویش از خطرات بزرگی به سلامت گذشته که این خطرات کوچک در مقابل آنها هیچ است.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۲۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
انقلاب اسلامی ایران به نوعی در دنیا ریشه دوانده است که به همین سادگی امکان براندازی آن وجود ندارد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت الاسلام زمانی؛ که در جمع تعدادی از بسیجیان و طلاب شهرستان میبد، در معراج الشهدای بسیج میدان شهرداری سخنرانی می کرد، افزود: همانگونه که خدواند وعده داده است، جریان حق را که این انقلاب عزیز نیز هست، به حال خود رها نمی کند و تا ما در مسیر خدا حرکت کنیم، دست قدرت او نیز حامی ماست.
حجت الاسلام زمانی با بیان این نکته که در همان اوایل انقلاب، امام خمینی از صدور انقلاب حرف زد و زمینه آن را با اینکه در ظاهر شرایط خوبی هم نبود، مهیا کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران به نوعی در دنیا ریشه دوانده است که به همین سادگی امکان براندازی آن وجود ندارد.
حجت الاسلام زمانی با اشاره به دعوت از ۱۵۰ نهضت آزادی بخش دنیا در اوایل انقلاب به ایران و زمینه‌چینی صدور انقلاب ادامه داد: در کشورهای مختلفی که سفر کرده ام با نفوذ قدرت انقلاب و همین طور جذب قلوب مردم کشورهای مختلف به انقلاب اسلامی ایران برخورد داشته ام.
وی با اشاره به چند نمونه از مشاهدات خود در کشورهای مصر و روسیه و دیگر کشورهای جهان، و نگاه امیدوار مردم به انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه فقط در جامعه المصطفی بیش از ده هزار نفر از ۹۰ کشور دنیا در قم در حال تحصیل هستند و این به معنی گسترش قدرت انقلاب اسلامی در مدیریت جهان است.
وی افزود: در این زمان آمریکا از دست انقلاب اسلامی ایران به ستوه آمده است و جالب اینکه حتی در آخرین حرکت نیز در سازمان ملل رای محکمی علیه آمریکا داده شد و سیلی محکمی از ابن موضوع خوردند.
رایزن سابق فرهنگی ایران در مصر با اشاره ای به موضوع فتنه و تشریح حواشی این واقعه در کشور ادامه داد: در سال ۸۸ به بهانه انتخابات، دشمنان انقلاب تلاش زیادی کردند و اگر نبود بصیرت و روشن‌بینی و فرزانگی رهبر انقلاب معلوم نبود که انقلاب چه میشد.
وی تجربیات تلخی مانند فتنه سال ۸۸ را در تاریخ ایران مسبوق به سابقه عنوان کرد و گفت: در دوران مشروطه حرکت انقلابی و اسلامی مردم و علمای آن روز را به واسطه نفوذ منورالفکرها و مهره های دشمن در این جریان، به انحراف بردند و این حرکت بزرگ را زمین زدند، و ما باید با توجه به این تجربیات حواس خود را جمع کنیم.
حجت الاسلام زمانی با اشاره به حواشی ایجاد شده در روزهای قبل و در جریان مطالبه گری به حق مردم از دولت در محور اقتصادی بیان داشت: طرح و منشور اقتصاد مقاومتی که رهبری امضا کردند انجام نمی گیرد و کوتاهی می شود و مردم نیز حق دارند اعتراض کنند، مسئولین نیز باید به خود بیایند و به مشکلات مردم به صورت عمیق رسیدگی کنند.
حجت الاسلام محمد حسن زمانی در انتها با بیان این نکته که تا دشمن هست، فتنه و توطئه نیز هست، گفت: باید هوشیار باشیم که مطالبات به حق توسط دشمن به انحراف نرود و تلاش کنیم که با تبعیت مطلق از رهبری مسائل و مشکلات را رفع کنیم.

ارسال نظرات